عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش‌بینی می‌‌شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در استان تهران ۲۰ میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که معادل مصرف ۳ استان فارس، اصفهان و کرمان است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل درگیری و تخریب شیشه بانک تجارت فیروز آباد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
قدس- جانشین فرمانده انتظامی قدس از دستگیری سه عامل تخریب خودروهای شهروندان در شهرقدس در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: این افراد به ۹ خودرو خسارت وارد کردند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: تکمیل ۳ طرح فولادسازی در سال ۱۴۰۲ شامل تولید نخستین ذوب فولاد سفیددشت، نی ریز و قائنات در شمار برنامه‌های ویژه امسال قرار دارد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از جانباختن ۳ نفر براثر تصادف تانکرسوخت با پژو ۴۰۵ در یزد خبرداد.
قربانی جنایت همراه ۳ تن از دوستانش در یک خودرو بودند و عامل جنایت همراه ۲ تن دیگر از دوستانش در خودروی دیگری بودند که مسابقه رالی شبانه بین ۲ خودرو آغاز شد، اما در پایان این مسابقه خیابانی تیم بازنده با تیم برنده وارد درگیری شدند و در حالی که عامل جنایت در حالت عادی نبود ضربات مرگباری را با چاقو به پسر جوان زد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: در مجموع این حوادث هشت نفر مصدوم شدند.
بر اساس تحقیقات جدید، سه عامل اصلی در دریافت کالری در هنگام مصرف غذا نقش دارند.
یک جراح متخصص چشم سه عامل مهم را که در کودکان و نوجوانان سبب ضعیفی چشم و نیاز به عینک می‌شود را تشریح کرد.
دروازه‌بان آلومینیوم با مهار پنالتی عامل برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان شد.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اعلام اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در بخش ریلی در دست اجراست، گفت: ۵۶۱ کیلومتر آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: تا ۳ سال آینده در حوزه ساخت هواپیمای مسافربری به توفیقات عملی مناسبی دست خواهیم یافت.
رییس آزمایشگاه همکار مرجع کشوری آنفلوآنزا انستیتو پاستور با این توضیح که آنفلوآنزا انواع A، B و C دارد، بیان کرد: رصد کردن نوع ویروس عامل بیماری آنفلوآنزای در گردش مهم است، ولی برای همه انواع آن درمان‌های حمایتی انجام می‌شود. البته بعضی از دارو‌ها وجود دارند که اختصاصی برای آنفلوآنزای نوع A هستند. آزمایشگاه آنفلوآنزا، اول مشخص می‌کند که فرد آیا واقعا به آنفلوآنزا مبتلا هست یا خیر و در صورت جواب مثبت، ساب تایپ‌های آن را مشخص می‌کند. البته در انستیتو پاستور ایران فقط آنفلوانزای نوع انسانی تشخیص داده می‌شود.
معاون اقتصادی رییس جمهور از مسئولان قضایی خواست افراد جنایتکار به خصوص عوامل تروریستی اخیر ایذه را در اسرع وقت در این شهرستان و در جلوی چشم مردم مجازات کند.
معاون اقتصادی رییس جمهور از مسئولان قضایی خواست افراد جنایتکار به خصوص عوامل تروریستی اخیر ایذه را در اسرع وقت در این شهرستان و در جلوی چشم مردم مجازات کند.
امنیت غذایی دارای چهار رکن اصلی "فراهمی غذا"، "دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذا"، "مصرف و سلامت غذا" و "ثبات و پایداری (تاب‌آوری) " است.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری مشهد گفت: تلاش می‌شود تا سه سال آینده نوسازی بافتهای فرسوده شهدا و عامل به سرانجام برسد.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع از اعزام سه فروند بالگرد اطفای حریق به تالاب انزلی خبر داد.
اهواز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۱۴۰).
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ