تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
بر اثر وقوع انفجار در یک سیلوی بزرگ در ایالت «پارانا» واقع در جنوب کشور برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۰ تَن زخمی شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
نیروهای واحد مبارزه با تروریسم ترکیه در استانبول طی عملیاتی ۸ فرد مشکوک به همکاری با داعش را بازداشت کردند.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع ۸ نفر از کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند دستگیر شدند.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از استخدام بیش از ۸ هزار نفر از فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد طی دو سال گذشته در کشور خبر داد.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
رئیس جمهور ترکیه آمار جدید جان باختگان زلزله را اعلام کرد.
هواداران آرژانتین نام یک خیابان را در کشورشان به لیونل مسی تغییر دادند.
حمله تروریستی به روستایی در دیالی عراق حداقل هشت قربانی برجای گذاشت.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیر ۸ نفر از عاملان درگیری و نزاع در کلاچای خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند.
رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند در پی وقوع تیراندازی در پایتخت این کشور ۴ نفر کشته و ۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: ۸ نفر که در اختفا و فراری دادن قاتل دو بسیجی مدافع امنیت مشهد مشارکت داشتند دستگیر شدند.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها در زاهدان را داشتند، دستگیر شده‌اند.
یک منبع آگاه از دستگیری 8 نفر از لیدرهای اغتشاشات اخیر در شهرستان اسلامشهر خبر داد.
سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت اخیر این جمعیت به هشت سانحه ترافیکی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع ۲۴ نفر در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از وقوع یک تصادفات مرگبار با هشت فوتی در شهرستان شوشتر خبر داد.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک مجتمع مسکونی سه طبقه در مشهد گرفتار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش‌نشانان هشت نفر از میان دود و آتش نجات یافتند.
صبح دیروز (جمعه) در شهرستان شوشتر خوزستان نیز وقتی دختر جوان در دریاچه در حال غرق شدن بود، ۲ برادر و برادرزاده‌اش به آب زدند تا او را نجات دهند، اما همگی جانشان را از دست
کولیوند اعلام کرد: از ۹۰ جان باخته‌ای که در کشور داریم حدود ۴۰ نفر از آن‌ها مربوط به تهران در منطقه‌های امامزاده داوود و فیروزکوه است، سیلاب سنگینی بود که نیاز به تجهیزات ویژه داشت که شهرداری خیلی سریع این تجهیزات را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ