عضو شورای شهر تهران از انتقال ۳ ون مخصوص جانبازان و معلولان شهرداری به مراکز دیگر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
آبادان- مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان از نهایی‌شدن انتقال ۳ بازیکن عراقی به صنعت نفت تا پایان هفته خبر داد و گفت: کل بودجه صنعت نفت برای لیگ پیش‌رو ۱۳۰ میلیارد تومان است.
این حادثه ۳ فوتی داشت که نجاتگران هلال احمر طی تلاش۴ ساعته هر سه نفر فوتی حادثه را رهاسازی و تحویل مراجع ذی صلاح دادند.
اسماعیلی گفت: امروز عمده روزنامه‌های ما شمارگان ۲الی ۳ هزارتایی دارند یعنی یک انتقال و مهاجرت مخاطب صورت گرفته است در مورد صداوسیما هم طبیعی است و این اتفاق ربطی به بحث‌های سیاسی امروز و دیروز ندارد و یک روند طبیعی در همه جای دنیا است.
مدیرکل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: ۳ هزار و ۶۸۰ قطعه شیء تاریخی توقیف شده در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت میراث‌فرهنگی تحویل داده شد و به مخزن امن نیز منتقل شده است.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
برخی تحلیلگران، شیوه میزبانی چین از مکرون و همچنین پیامی را که شی جین‌پینگ سعی در انتقال آن داشت، نوعی «ضدحمله» می‌دانند. استوارت لایو می‌نویسد: «چین سرعت و شدت ضدحمله‌های خود را برای مقابله با سیاست‌های امریکا افزایش داده است. آن‌ها استقبالی با شکوه از امانوئل مکرون و اورسولا ون در لاین برگزار کردند که تفاوتی محسوس با شیوه برخورد آن‌ها با مقام‌های امریکایی داشت.»
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۳ میدان اصلی پایتخت خبر داد.
راهبردهای خاص «مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت»، «انتقال و توسعه فناوری» و «ارتقاء جایگاه شرکت های دانش‌بنیان» می تواند به اجرای بهتر شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» کمک کند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳ هزار هکتار زمین را شناسایی کردیم دستگاه‌ها هم قبول کردند اما هنوز انتقال سند انجام نشده است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
مهندسان پورشه موتور ۳.۲ لیتری پورشه ۹۱۱ کاررا را در این ون جا دادند و سیستم انتقال قدرت آن را عوض کردند و علاوه بر آن سیستم تعلیق و ترمزهای این ون استثنایی را به روز کردند.
عزالدین اوناهی، هافبک مراکش، علاقه‌ ناپولی به او و پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را تایید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به برخی استان‌ها خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به سیستان و بلوچستان و خراسان خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.
در بازرسی از خودرو ماموران به ۳ مسافر به دلیل احتمال بلع موادمخدر مشکوک شده و آنان را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شدت سوختگی، هویت این اجساد قابل تشخیص نیست و در همین راستا با انتقال اجساد به پزشکی قانونی استان ایلام، نمونه‌های ژنتیکی از آن‌ها گرفته شده است.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش ۱۰ مصدوم این حادثه را به نقطه مرزی زرباطیه - مهران انتقال داد و در پایانه مرزی، عوامل اورژانس کشور، مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ