لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پس از بررسی و تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شد تا مصوبات این لایحه با موازین شرع و قانون اساسی تطبیق داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که قرارداد الیور کان به طور عادلانه و با اطلاع او فسخ شده است.
یادآوری آنچه وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی درباره خانه‌سازی گفته بود از این رو خالی از لطف نیست که در دولت رییسی هم در جایگاهی دیگر حضور دارد
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با اشاره به دست‌ندادن نماینده اوکراین با ورزشکار ایرانی گفت: مسئولان برگزاری مسابقات ضمن ابراز ناراحتی اعلام کردند چنین اقداماتی به روح ورزش آسیب می‌زند.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
عضو شورای سیاستگذاری «صبح‌صادق» به حضور اصلاح‌طلبان در مناصب اجرایی نظام اشاره کرده و تاکید کرده آن‌ها از جمهوری اسلامی، شناخت خوبی دارند و «درک این نکته که نظام هرگز به دنبال خلق بحران برای خود نیست، کار دشواری به نظر نمی‌رسید»، اما اصلاح‌طلبان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یا به روایت «صبح صادق»، «بدحالی» برخی دانش‌آموزان را به «حملات شیمیایی و بیولوژیکی همنوا با دشمنان، حوادث مدارس را دقیقا کار افراد و نهاد‌های درون نظام دانستند.»
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت است.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت سه ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آماری از انتخابات مجلس یازدهم در برنامه حضور گفت: آن لحظه‌ای که فرمانداری اعلام می‌کند حسن آقا رای آورد بقیه کاندیدا‌ها می‌گویند از امروز کاری می‌کنیم که حسن در این چهار سال اصلا نتواند کار کند. /جماران
«میم» که معتقد است حالا باید ماجرای ممنوعیت تحصیل را با همه سختی‌هایش فراموش کنیم و راه دیگری پیدا کنیم تا از تحصیل بازنمانیم، ادامه می‌دهد: رنج زیادی دارد این محدودیت‌ها انگار که ما را حبس کرده‌اند درحالی که نه اسلام و نه انسانیت هیچ‌کدام چنین حقوقی را برای زنان منع نکرده است.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
یک شاهد عینی جزئیات حادثه تیراندازی به قاسم فتح‌اللهی را روایت کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
عضو هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد گفت: مصرف گاز در ایران، ۳ برابر الگوی متوسط جهانی است اما مقصر این موضوع مردم نیستند، متهم ردیف اول رعایت نکردن مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
تنها در فاصله زمانی ۴ ماه یعنی از اردیبهشت تا شهریور ۱۴۰۱ سه پاکبان در شهر‌های مشهد، شاندیز و تهران قربانی مرگ شدند.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ روایت عجیبی را از بازگشت کارلوس کی‌روش به راس کادرفنی تیم ملی فوتبال دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد‌های جدیدی از طرف اروپا به جمهوری اسلامی رسیده و پیشنهاد‌های ما نیز به طرف اروپایی ارائه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ