سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
وزیر کار گفت: ۲۰ درصد اعتبار اضافه کالابرگ برای سه دهک کم‌درآمد جامعه در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، از امروز به حسابشان واریز می‌شود.
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار متأثر از زلزله در خوی واریز شد.
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی با واریز ۲۷۳ هزار تومان برای معلولین می‌خواهد فقر مطلق را ریشه‌کن کند!
مدیریت نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس، ابلاغیه اصلاح ماده ۱۷ دستورالعمل "مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار را صادر کرد.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
از نزدیکان به باشگاه استقلال و امور بین الملل این مجموعه خبر می‌رسد مدیر برنامه بازیکن سابق استقلال نسبت به اتفاقات اخیر در رابطه با آنچه ادعا کرده در واریز پول به حساب بازیکنش جعل صورت گرفته بی تفاوت نخواهد ماند.
سیاهرگ‌ها خون را از اندام‌ها به سمت قلب برمی‌گردانند در واقع این رگ‌ها دریچه‌هایی دارند که باعث می‌شود در راه برگشت، خون به سمت پایین بازگشت نکند و اگر این دریچه‌ها دچار نارسایی شوند با باقی ماندن خون در سیاهرگ‌ها، رگ‌های واریسی ایجاد می‌شود.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
اعلام شماره حساب خزانه کل کشور به منظور واریز وجه­‌المصالحه ریالی صادرکنندگان دارای مانده تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال۱۳۹۷ تکذیب شد.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
داده‌های ضعیف اقتصادی چین موجب شد تا نگرانی‌ها مبنی بر کاهش قیمت نفت افزایش یابد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ