مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه گفت: واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز سود سهامِ عدالت در سال ۱۴۰۲ طی دو مرحله خبر داد.
روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد: با اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس، از این پس پرداخت کامل سود به صاحبان سهام باید حداکثر ظرف چهارماه پس از تصمیم مجمع عمومی راجع به تقسیم سود انجام پذیرد. آیا با این تصمیم واریز سود سهام عدالت امسال زودتر انجام خواهد شد؟
مرحله دوم سود عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت روز ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار سهامدار واریز شد، اما بر اساس گزارش‌های دریافتی از بانک‌ها، سود حدود ۱۵۰ هزار سهامدار عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده است. کسانی که سود سهام عدالت نگرفتند، چه کنند؟
سود برخی از سهامداران عدالت واریز شد.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دومین مرحله واریز سود سهام عدالت از امروز (پنجشنبه) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار آغاز می شود.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عشقی رئیس سازمان بورس گفت: چند شرکت بورسی، سود سهام عدالت را ناقص واریز کرده‌اند که تا فردا تکمیل می‌کنند و پس از چند روز محاسبه از روز شنبه یا یکشنبه پرداخت‌ها را آغاز می‌کنیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خبر داد. آیا این سود تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد؟
طبق وعده‌های داده شده واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز (چهارشنبه) با استفاده از سامانه ‎سجام به حساب ۴۴ میلیون مشمول آغاز شد.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار و یورو توافقی افزایش یافت، زمان واریز سود «سهام عدالت» اعلام شد، افزایش سرمایه فایرا در چه مرحله‌ای است؟، مجمع سشرق ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل پشاهن امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | احتیاط در معامله پشاهن؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در مورد زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۱ نیز مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده اند. آن‌ها گفته اند که شرکت‌ها باید سود‌هایی که در مجمع مصوب کرده‌اند را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل کنند. سپس  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود‌ها را بر اساس مصوبه شورای عالی بورس  را حساب سهامداران واریز می‌کند.
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با صدور حکمی رییس مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا را منصوب کرد.
رهبر جریان «حکمت ملی» عراق در جدیدترین مواضع خود در قبال تحولات این کشور، بار دیگر بر لزوم آغاز گفتگوهای سیاسی تأکید کرد.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
متهم گفت: من و محمود (مقتول) چند سالی است که باهم دوست هستیم و آن روز هم با هم قرار گذاشتیم تا برای شکار به یکی از مناطق جنگلی اطراف تهران برویم. قبل از آن دبه آبی را به عنوان سیبل در فاصله چند ده متری قرار دادیم. ابتدا محمود چند گلوله شلیک کرد و نتوانست به دبه بزند. بعد من اسلحه را گرفتم تا دبه را نشانه بگیرم که به یکباره گلوله به محمود خورد و در دم فوت کرد.
عمری توانایی بازی در پست هافبک چپ و راست را دارد و حتی به عنوان مدافع راست نیز به میدان رفته و در چند بازی دوستانه مهاجم نوک و سایه هم بازی کرده است.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: بنده در ارتباط با بورس در دولت رییسی، آن جدیت لازم را مشاهده نکردم که بخواهد بورس را سروسامان دهد در واقع دولت رییسی یک سری شعارهایی را درباره بورس مطرح کرد اما مشخص است که برنامه جدی برای بازار بورس ندارد
شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به شرکت سپرده گذاری مرکزی بدهکار هستند.
امروز ۱۷ اسفندماه در سامانه کدال دو اطلاعیه مهم از نماد‌های شستا و تاپیکو منتشر گردید که از اهمیت بالایی برخوردارند. این اطلاعیه از افزایش سرمایه و برگزاری مجمع برای این دو نماد خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ