صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور با اشاره به کشف بیش از ۲۴ هزار حساب مشکوک به قمار و اخطار به بانک‌ها از طریق بانک مرکزی گفت: بیش از ۳۰ هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.
قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران گفت: ۱۱ هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در سال گذشته مسدود شدند.
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۵۳ هزار و ۲۸۶ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۳۷ هزار و ۷۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۹ هزار و ۳۰۸ واحد خبر داد.
در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد.
در اتفاقی عجیب بانک آینده به حساب یکی از مشتریان خود ۴۰ هزار میلیارد تومان واریز کرد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰۵ هزار و ۷۶۵ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقادقرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۴ هزار و ۲۱۲ واحدبه مبلغ ۶۹ هزارو ۴۷۵ میلیاردتومان خبرداد
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
بانک‌های لبنان از سال ۲۰۱۹ محدودیت‌ها و مقررات سختگیرانه‌ای را بر برداشت ارز وضع کرده‌اند و به این ترتیب، دسترسی میلیون‌ها لبنانی به پس‌انداز‌های بانکی خود محدود شده است. یک زن لبنانی با همراهی فعالان و در حالیکه یک تپانچه اسباب‌بازی در دست داشت، روز چهارشنبه، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، به بانکی در بیروت وارد شد و ۱۳ هزار دلار از حساب پس‌انداز خود برداشت کرد.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم نگران تراکنش های بانکی خود نباشند و بررسی های نشان می دهد که از هر هزار نفر دو یا سه نفر مشمول آیین نامه حساب تجاری می شوند.
موحدی بکنظر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرای طرح تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار حساب بانکی را از این به بعد بتوانیم به عنوان حساب تجاری شناسایی کنیم.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
مدیرعامل یک بانک دولتی از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
با رصد و اشراف اطلاعاتی بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، حساب‌های بانکی ۵۴۵ نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ