وزیر کار گفت: ۲۰ درصد اعتبار اضافه کالابرگ برای سه دهک کم‌درآمد جامعه در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، از امروز به حسابشان واریز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال‌احمر استان‌ها در قالب مرحله نخست خدمات حمایتی- درمانی در سال ۱۴۰۲ و به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۷ مربوط به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه قابل برداشت است.
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۶ مربوط به فروردین ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه قابل برداشت است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۵ مربوط به اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه قابل برداشت است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
دکتر گفت: آن‌ها غیر از من، خانواده‌ام را نیز تهدید کردند و به من گفتند اگر می‌خواهم خانواده‌ام زنده بمانند باید با آن‌ها همکاری کنم. بعد مرا مجبور کردند به رئیس بانکی که در آن حساب دارم زنگ بزنم و بگویم برای معامله‌ای نیاز به ۲۰ میلیارد تومان پول دارم که باید به حساب‌هایی که می‌گویم، شبا شود. با توجه به شناختی که رئیس بانک ازمن داشت، مبلغ را به حساب‌هایی که گروگانگیران گفته بودند واریز کرد.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک سرمایه در روند پرداخت تسهیلات بیانگر این است که شعب این بانک تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرط مسدود شدن ۲۰ درصد از مبلغ وام قبل از واریز در قالب سپرده، تسهیلات پرداخت می‌کنند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه مهرماه که مرحله ۱۴۰ واریز یارانه نقدی است، امشب (چهارشنبه،‌۲۰ مهرماه) از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یکصد و سی و هشتمین مرحله از یارانه نقدی (۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان)، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.
با گزارش مرگ یک شهروند هندی، تاکنون سه مورد مرگ و میر ناشی از آبله میمون در خارج از آفریقا گزارش شده است.
رییس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت درباره سبد واکسیناسیون کرونا در ایران، اظهار کرد: سه واکسن با پلتفرم ویروس غیرفعال شده شامل واکسن‌های برکت، فخرا و سینوفارم است. همچنین چهار واکسن با پلتفرم پروتئین نوترکیب شامل واکسن پاستوکووک، کووپارس، اسپایکوژن و نورا در سبد واکسیناسیون ایران قرار دارند. در واقع به طور کلی ۷ نوع واکسن در مراکز در اختیار مردم است.
به گزارش سازمان هواشناسی در جنوب سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پیش بینی می شود.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ