مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نقطه قوت اصناف، تلاش برای ایجاد رقابت است. همیشه اصناف مشهد از حیث قیمت کمترین در ایران بوده است، از این رو بازار مشهد همیشه رقابتی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
مشهد _ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستانهای استان طی یک ماه گذشته با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار توزیع شده است.
مشهد ـ مدیر دفتر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید تخم مرغ امسال در بازار خراسان رضوی همچنان مازاد بر نیاز مصرف داخل است.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.
امروز افزایش عرضه در نمادهای شاخص ساز به ویژه نمادهای فولاد، شستا، شتران، شبندر و کگل مشهود بود.
مشهد ـ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع میوه تنظیم بازار شب عید استان در سال ۱۴۰۲ توسط بخش خصوصی و مجموعا با ۸۰۰ تن سهمیه انجام می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار سهمیه سال گذشته استان با هدف حمایت از مردم و تعدیل قیمت از امروز، شنبه آغاز شد.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: ۷۵۰ تن برنج وارداتی در سطح بازار مشهد عرضه خواهد شد.
مشهد- مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: تامین و توزیع ۲۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید شامل ۱۰۰ تن سیب زرد و ۱۰۰ تن پرتقال تامسون در استان قطعی شده است.
مشهد ـ معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: واردات گوشت گوساله از کشورهای شرقی می‌تواند به کنترل قیمت گوشت در بازار کشور کمک کند.
مشهد ـ معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان در حال توزیع است.
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.
مشهد _ سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی ۱۱ اخلالگر ارز را در مشهد دستگیر کردند که در سطح کشور فعالیت داشتند.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: طی یکسال اخیر که از اجرای طرح بازار آب در خواف گذشته است ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: طی یکسال اخیر که از اجرای طرح بازار آب در خواف گذشته است ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است.
مشهد ـ قائم مقام شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ هزار مترمکعب آب در بازار مبادله شده است یعنی این میزان آب در بخش کشاورزی صرفه جویی و به صنعت اختصاص داده شده است.
مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
مشهد ـ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: مسیر شرکت‌های دانش بنیان باید از بازار بگذرد و این اقدام به عنوان بزرگترین کمک به این شرکتها با کمک بخش خصوصی انجام خواهد شد.
«محمد جواد – ج» (متهم تبعه خارجی) که فقط بخشی از سر و صورتش کبود شده بود در پاسخ به سوالات مقام قضایی گفت: به دلیل اختلافاتی که با هم داشتیم سال گذشته از «مجتبی – ح» (مقتول ۲۷ ساله تبعه افغانستان) شکایت کردم و بعد هم مجبور شدم تا رضایت بدهم، اما او همچنان پشت سر من حرف‌های نامربوط می‌زد تا آبروی مرا ببرد!
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مشهد گفت: به منظور جلوگیری از افزایش نرخ کالا و تأمین کالاهای موردنیاز گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار مشهد افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ