مشهود است که بازار رمزارزها همچنان به دلیل تأثیر احتمالی سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) در هراس است. در نتیجه، فعالان بازار دارایی‌های خود را از مبادلات خارج می‌کنند و ممکن است آخرین مرحله تسلیم چرخه نزولی آغاز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده، ازجمله بیت‌کوین با ضررهای شدید معامله می‌شوند؛ به‌عنوان مثال در زمان نگارش این مطلب، برخی از سکه‌های برتر ازجمله ریپل و بایننس بیش از پنج درصد در ۲۴ ساعت کاهش یافتند و بیت‌کوین در ۲۴ ساعت کاهش ۷.۸۸ درصدی و اتریوم کاهش ۸.۸۹ درصدی را ثبت کردند.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
آخرین خبرها از وضعیت بازار ارز
مقام مسئول در وزارت صمت گفت: این یک میلیون دستگاه خودرو به‌قدری زیاد است که از منظر عرضه، بازار اشباع خواهد شد و روش‌هایی همچون قرعه‌کشی و سایر روش‌ها، موضوعیت نخواهد داشت و به‌سمتی حرکت خواهیم کرد که شرکت‌ها، خود عرضه‌کننده محصولات باشند.
در حال حاضر باتوجه به تعداد خودرو‌هایی که تولید می‌شود و با رشدی که اشاره شد، پیش‌بینی این است که طی شش ماه پیش‌رو، حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شود. همچنین طی این مدت مقرر شده که ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو هم وارد شود.
تحلیلگر ارشد بازار رمزارزها معتقد است که بیت‌کوین احتمالا ۱۳هزار و ۹۰۰ تا ۱۱هزار و ۴۰۰ دلار را هدف قرار می‌دهد.
هر ساله در آستانه شب یلدا تقاضا برای خرید شیرینی افزایش می یابد و با توجه به عدم اعمال قیمت دستوری در این حوزه، احتمال گرانی شیرینی وجود داشت اما بررسی ها حکایت از ثبات نسبی قیمت دارد.
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس، توییتر و چند شرکت نوآور دیگر، در توییتر از رویدادی نام برد که هفته آینده برگزار می‌شود و اگر بر اساس انتظار وی رخ دهد، ممکن است به محرک دیگری برای افزایش بیت‌کوین تبدیل شود یا آن را تحت فشار نزول قرار دهد.
آخرین وضعیت بازار ارز و دلار سهمیه‌ای
کتی وود پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین به ارزش یک میلیون دلار دست می‌یابد.
ارزش بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
«اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت خودرو را بررسی کنیم، باید به عواملی همچون ادامه سیاست‌های نادرست پولی دولت، رکود تورمی موجود در اقتصاد کشور و همچنین افزایش انتظارات تورمی در اقتصاد کشور اشاره کنیم. از سوی دیگر وضعیت داخلی و همچنین ابهامات گسترده‌ای که در مورد احیای برجام وجود دارد همگی مزید بر علت شده تا قیمت‌ها در بازار‌های مختلف از جمله خودرو طی چند وقت اخیر سیر صعودی به خود بگیرد.»
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
قیمت بیت‌کوین بیش از یک هفته در سطح محدودی در حال حرکت است و طی چند روز گذشته تلاش کرده به سمت بالا حرکت کند اما نتوانسته نزدیک به ۲۰ هزار دلار معامله شود و حرکت قیمت عمدتاً به ترتیب بین ۱۸ هزار تا ۲۰ هزار دلار باقی مانده است.
محمدولی با اشاره به اینکه طلا و سکه تا پایان سال با افزایش مواجه می‌شوند، گفت: این ثبات نسبی قیمت نیز از آن جا نشات می‌گیرد که خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود و نه اینکه در اقتصاد کشور اتفاقی رخ داده که باعث ثبات قیمت‌ها شده است، بنابراین به مرور باید منتظر این باشیم که تا شب عید قیمت‌ها با شیب ملایم با رشد قیمت روبرو باشد.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
هودل بیت‌کوین به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسید زیرا سرمایه‌گذاران تحت تأثیر نوسانات بازار قرار نگرفتند.
بیت‌کوین روز گذشته سطح مقاومت ۲۰ هزار دلاری خود را بازیابی کرد اما نتوانست آن را حفظ کند، زیرا بازار گسترده‌تر در حال حرکت نزولی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ