مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلفات برقِ تولید شده توسط توربین‌های آبی طی ۲۰ سال گذشته، ۱۲۱ میلیون تن آلاینده کربن به جو زمین اضافه کرده که تقریبا برابر است با اینکه ۱.۳ میلیون خودرو بیشتر در جاده‌های جهان حرکت کنند! این رقمِ بزرگ نباید تعجب‌آور باشد چرا که به نظر می‌رسد هر چه هوا گرم‌تر شود، میزانِ آب کمتر و میزانِ برق تولیدی توسط آن کمتر و کمتر خواهد شد.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
مدرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با نصب عرشه سکوهای A۲۰ و A۲۱ میدان ابوذر در نیمه دوم سال جاری، تولید نفت این شرکت حدود ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.
گویا این مدل از کفش کتانی میرسلیم کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است درحالی که او در مصاحبه با خبرآنلاین گفته بود مربوط به ۲۰ سال پیش است.
جالب است بدانیم این مدل کتانی کمتر از ۱۰ سال قبل به بازار آمده است. این نکته را احسان بداغی خبرنگار پارلمانی سابق روزنامه ایران توئیت کرده است.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ۳۵ گونه زراعی و ۲۰ گونه گیاهان دارویی مرتعی را پرورش و تولید می‌کند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید ۲۰ هزار و ۱۶۰ عدد «سوبگ» در هفته گذشته در مجموعه تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۲۰ درصدی تولید دارو در هلال احمر خبر داد.
سمنان- معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح جهش تولید در ۲۰ هزار هکتار اراضی دیم استان خبر داد و گفت: جهاد تسهیلات خوبی برای توسعه این نوع کشت در نظر گرفته است.
مدیرعامل یکی از شرکت‌های فناور از توانایی افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی تا ۲۰ درصد با استفاده از دستگاه نانوحباب‌ تولید شده در این شرکت خبر داد.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از تولید ۲۰ میلیون قطعه بچه ماهی سفید به روش تکثیر طبیعی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود ماهیان استخوانی از ۲۰ هزار مولد به ۳۰ هزار مولد برسد.
رشد ۲۰ درصدی تولید انواع خودروها
۲۰ انجمن تولیدی در مکاتبه ای با سران قوا اعلام کردند که بانک‌ها به دلیل ضعف در زمینه تأمین مالی و تسهیلات دهی و قانون ذینفع واحد، از ارائه تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ تولیدی اجتناب میکنند.
بنابر اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید زعفران نسبت به سال گذشته دست کم ۲۰ درصد افزایش داشته است.
حسین زاده تاکید کرد: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می‌توانند.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره میزان تولید انرژی، گفت: هدف‌گذاری سازمان انرژی اتمی تولید ۲۰ درصد از سبد انرژی کشور یعنی حدود ۱۴ هزار مگاوات است.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال زراعی پیش‌بینی می‌شود از مزارع این شهرستان به عنوان قطب تولید زعفران نزدیک به ۲۰ تن زعفران خشک برداشت شود.
معاون تولید شرکت نفت ستاره خلیج‌ فارس از اجرای طرح‌های توسعه‌ای به‌منظور افزایش ظرفیت پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس خبر داد و گفت: تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس۲۰ درصد افزایش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش تولید گندم به ۱۱ میلیون تن از رشد ۲۷ درصدی تولید برنج و همچنین رشد ۲۰ درصدی تولید جو خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، از تولید بیش از ۲۰ هزار ست دیالیز در یک هفته گذشته خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ