مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: ۷۵۰ تن برنج وارداتی در سطح بازار مشهد عرضه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در ارائه خدمات ارزی به زائران مراسم اربعین حسینی، امسال چهار بانک عامل نسبت به عرضه ارز اربعین به هر یک از متقاضیان ۲۰۰ هزار دینار اقدام می‌کنند.
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۲۳۲ شرکت دانش‌بنیان با عرضه محصولات و خدمات خود در تلاش برای رونق دادن به بازار بومی حوزه سلامت در کشور هستند.
معاون وزیر نیرو گفت: تنوع بخشی به منابع تولید برق با هدف اصلاح اقتصاد صنعت برق با عرضه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در بورس انرژی تسریع شده است.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
پنجمین حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ تیرماه) آغاز شده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو،‌ محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت منظم و در موعد مقرر به متقاضیان عرضه خواهد شد.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۲۴ میلیارد تومانی خمیر مایه رضوی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات و جزییات این نماد را در این مطلب می خوانیم.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
عرضه و ذبح دام به مناسبت عید سعید قربان
محصولات دانش‌بنیان صنعت نوشت‌افزار در رویداد ایرانپنکس ۱۴۰۲ رونمایی شدند.
معاون سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه ۱۲ تن گوشت در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون ۷۵۰ کیلوگرم در میدان جلال آل احمد توزیع شده است.
در معاملات فیزیکی در روز چهارشنبه بورس کالای ایران، ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی با قیمت پایه ۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ