مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بر لزوم تامین آب صنایع از محل باز آب و سرمایه گذاری صنعت در بخش پساب تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نقطه نظرات خود درباره مدیریت بازار کالاهای استراتژیک در کشور را مطرح کردند.
میدان پارس جنوبی یکی از حیاتی ترین میدان های مشترک است که بخش عظیمی از گاز کشور را تامین می کند هم اکنون عمر چاه های آن از نیمه گذر کرده و لزوم حفاری چاه های جدیدی در این میدان احساس می شود.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
در صحن مجلس گزارش آسیب‌شناسی سازوکار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواد اولیه بررسی و بر ضرورت ایجاد بازار کارآمد ارز تاکید شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی وعده داده بود که دولت برای تامین هزینه نصب کنتور هوشمند از کشاورزان حمایت کند.
رییس سازمان منابع طبیعی نسبت به پیشگیری حریق در عرصه‌های منابع طبیعی تاکید کرد و از یگان حفاظت منابع طبیعی خواست، تامین تجهیزات و امکانات اطفای حریق را در دستورکار قرار دهند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انجام طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بین سد دز و سد کرخه (آب اضافی سد) باعث رفع مشکل زیادی از شهرهای خوزستان در بحث تأمین آب خواهد شد.
سقاخانه عزیز محمد، با توجه به بحران کم‌آبی شهر تهران در آن دوران و لزوم وجود سقاخانه‌ها به‌عنوان یکی از منابع تأمین آب مردم و نیز یادآوری واقعه کربلا و بستن آب فرات بر روی حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یارانش ساخته شده است.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
اردبیل- وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن ضروری بوده و لازم است با پیگیری‌ها مشکلات متقاضیان در پرداخت و تامین تسهیلات مربوطه کمتر شود.
یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ها باید با فروش اموال مازاد خود در تأمین منابع بخش تولید که بیشترین آمار اشتغال زایی را دارند مشارکت کنند.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
مشهد ـ معاون نیروی انسانی فراجا گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی فقط بخاطر تأمین معیشت بعد از پایان خدمت نیست، بلکه مهارت روحی و فکری را باید تقویت کرد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سی وششمین کارگروه پایش برلزوم پیگیری ومساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها وتأمین نیازهای کامیون داران و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در حوزه ورود فناوری به صنعت خودرو باید شناخت کامل به شبکه داشته باشیم، گفت: در صنعت خودروسازی این شبکه شامل سه قسمت اصلی مدیریت زنجیره تامین، مدیریت زنجیره تولید و مدیریت عرضه و خدمات است که باید این سه قسمت را با تکنولوژی روز تجهیز کرد.
اهواز - خوزستان با وجود داشتن شرایط بسیار سخت در زمینه تامین آب کشاورزی و خشکسالی در سال جاری ولی امسال نخلداران استان موفق به افزایش تولید خرما شدند.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب در کشور گفت: مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت از مهم‌ترین و محوری‌ترین مسائل کشور است.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای تأمین منابع مالی نمی‌توان منتظر ماند، زیرا استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند بسترساز جذب درآمد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ