مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
به استحضار شهروندان محترم می‌رساند، مشکل افت فشار در محلاتی از شهر که در روزهای اخیر اتفاق افتاده بود، تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود.
تهران- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قطعه بندی مرغ را تخلف دانست و گفت: در بحث تأمین مرغ مشکلی وجود ندارد و در روز گذشته در سطح تهران به مقدار یک هزار و ۲۸۷ تُن مرغ توزیع شد.
کسانی که معتقدند هیچ راهی برای متوقف کردن تغییرات اقلیمی از طریق رشد و توسعه وجود ندارد، به نقل قول از آلبرت انیشتین علاقه دارند که «ما نمی‌توانیم مشکلات خود را با همان تفکری حل کنیم که در زمان ایجاد آن‌ها استفاده می‌کردیم». این نقل قول دو مشکل دارد: یکی اینکه هیچ مدرکی وجود ندارد که انیشتین واقعاً آن را گفته است؛ دوم اینکه تغییر طرز تفکر جهان، فرد به فرد، کاری بلندپروازانه‌تر از تغییر روش‌هایی است که جهان از طریق آن نیروی الکتریسیته خود را تولید و توزیع می‌کند.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد و ۲۶۴ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع شده است.
مسافران عتبات عالیات این روزها با مشکل تامین ارز مواجه هستند به نحوی که نه دینار در بازار وجود دارد و نه می توانند دلار را به راحتی از صرافی ملی تهیه کنند.
سالاری گفت: با وجود شرایط جوی نا مناسب مشکلی در تأمین و توزیع بنزین وجود ندارد،ضمن آنکه ذخیره سازی سوخت مایع در منطقه نکا انجام شده است.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ماهانه حدود ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می‌شود، گفت: مشکلی در تامین و توزیع تخم مرغ مورد نیاز مردم نداریم.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در پایانه‌های بار نداریم و توزیع بار به طور کامل انجام می‌شود کامیون داران نیز در حال حمل بار خصوصا کالا‌های اساسی هستند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: تعداد کمی از دانش آموزان هنوز برخی از کتب آموزشی خود را دریافت نکردند که دلیل اصلی آن مشکل ثبت نام آنها در سامانه توزیع کتب درسی است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: در حال حاضر چالش مربوط به مرغ هایی است که بدون عقبه کارشناسی، برنامه ‎ریزی وارد شده و مهمترین مشکل آنان تاریخ انقضای نزدیک است.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: به دنبال اقدامات انجام شده در حوزه آنتی بیوتیک تا اواخر هفته مشکلی به اسم کمبود آنتی بیوتیک نخواهیم داشت. در حوزه سرم هم همین طور. در زمینه تامین شربت استامینوفن و سرماخوردگی در برخی از استان‌ها مشکلاتی وجود داشت که در این راستا هم تولید افزایش است. البته همه استان‌ها در این زمینه مشکل ندارند و در استان‌های مشکل دار نیز بلافاصله از طریق شبکه مویرگی توزیع، دارو را میرسانیم تا مشکل حل شود.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
رشت- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان وجود ندارد.
اعتصاب چند پالایشگاه بزرگ در فرانسه باعث شده تا توزیع سوخت در این کشور به طور کامل مختل شده و بسیاری از پمپ بنزین‌ها با مشکل در تأمین نیاز مردم روبرو شوند.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ