مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: روزانه در ایام پروازهای اربعین، ۵۰ تا ۵۵ سورتی پرواز به عتبات عالیات انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با انجام نخستین پرواز به فرودگاه جده از روز شنبه حدود ۵ هزار زائر ایرانی از مدینه و جده وارد مکه مکرمه خواهند شد.
براساس نتایج یک مطالعه که انجام شده است، نوشیدن روزانه یک لیوان معجون جعفری و لیمو با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اگر مراقبت‌های همکاران به موقع انجام نشود ممکن است تا هزاران نفر به وبا آلوده شوند.
خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.
ساعات پایانی ماه شعبان و شب اول ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی در منظومه عبادی مسلمانان برخوردار است؛ بنابر روایات، انجام غسل، نماز و دعا به درگاه حق تعالی از مهم‌ترین آداب این ماه محسوب می‌شود. در این اینفوگرافیک آداب و اعمال روزانه ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید سرکشی‌های مداوم از میادین در روزهای مانده تا عید انجام شود.
طبق تحقیقات انجام شده، پیاده‌روی روزانه می‌تواند فواید زیادی برای سلامت بدن ما داشته باشد و در زمینه کاهش وزن، پیشگیری از بیماری‌هایی چون دیابت، حفظ سلامت استخوان‌ها، طول عمر و ... موثر باشد.
اگر نتایج مورد انتظار را از روتین روزانه مراقبت از پوست خود دریافت نمی‌کنید، این ۶ اشتباه سرم را که باید از انجام آن‌ها دست بردارید، بررسی کنید.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ضمن تشریح اقدام‌های انجام شده این شرکت در میدان آزادگان جنوبی، از افزایش تولید روزانه ۴۵ هزار بشکه‌ای این میدان در طول یک‌سال گذشته خبر داد.
همه ما درصدد هستیم تا جایی که می‌توانیم جوان بمانیم. در این مطالب با چند مورد اشتباهات روزانه که موچب پیری می‌شوند آشنا می‌شوید.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود و در ۹ ماه سال جاری ۶۹ میلیارد تراکنش بانکی در شاپرک ثبت شده است.
بسیاری از افراد می‌پرسند: اگر من همان غذایی را که در ۳۰ سالگی می‌خوردم اکنون نیز می‌خورم و فعالیت بدنی مشابهی انجام می‌دهم چرا وزن‌ام افزایش می‌یابد؟ نیازهای انرژی در هر فردی بسته به عوامل متعددی متفاوت است. اولین مورد سن است زیرا با افزایش سن نیازهای انرژی متفاوت است.
هر ایرانی روزانه به طور متوسط ۵ تراکنش بانکی انجام می‌دهد و در روز تقریباً ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی داریم.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۵ درصد از وسایل نقلیه در کشور فرسوده است، گفت: روزانه ۲۵ میلیون سفر در کلانشهر تهران انجام می‌شود که ۸ برابر ظرفیت معابر است.
مردم از این ایده که ۹۰ درصد از کار‌های روزانه خود را می‌توانند ظرف مدت ۱۵ دقیقه با اندکی پیاده روی یا دوچرخه سواری از خانه خود انجام دهند واقعا هیجان زده هستند.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
افراد به طور معمول روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی سر را از دست می‌دهند.
یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید روزانه برای بهبود سلامت خود و کاهش خطر ابتلا به بیماری انجام دهید، خوردن سبزیجات سبز رنگ مانند بروکلی است
شیرین‌کننده‌های مصنوعی روزانه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌شوند. حالا مطالعه جدیدی که روی بیش از ۱۰۰ هزار بزرگسال در فرانسه انجام شد، نشان می‌دهد که این شیرین‌کننده‌ها که در محصولاتی مانند نوشابه‌های رژیمی به کار می‌روند، می‌توانند با افزایش ریسک ابتلا به بیماری‌هایی قلبی در ارتباط باشند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: به میزان کالری مورد نیاز روزانه بدن متابولیسم پایه گفته می‌شود بدن ما حتی هنگام استراحت با انجام عملکرد‌های اساسی برای حفظ زندگی، کالری می‌سوزاند. در هنگام ورزش به آنزیم‌های کبدی کمک می‌کنیم که فعال شوند و چربی‌ها را به سلول بفرستند تا سوخته شوند بدین ترتیب چربی‌های موجود در کبد به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند.
مدیتیشن بسیار مهم است. مدیتیشن یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آرام کردن ذهن، کاهش اضطراب، کاهش افسردگی و کاهش التهاب در مغز است. دست کم ۱۰ دقیقه مدیتیشن به عنوان برنامه روزانه توصیه می‌شود.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
وی اضافه کرد: هم اینک روزانه حدود ۶ پرواز از این فرودگاه به مقصد نجف و بغداد از این فرودگاه انجام می‌شود که پیش بینی شده این تعداد به روزانه بیش از ۱۰ پرواز افزایش یابد.
کارشناسان تاکید دارند: عادات ما نه تنها روز ما بلکه ذهن، بدن و روح ما را نیز شکل می‌دهند. در سبک زندگی شهری تنها چیزی که نیاز داریم، آرامش است. برای رسیدن به تعادل کامل بین ذهن، بدن و روح تنها کاری که باید انجام داد این است که از برخی عادات سالم پیروی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ