با انجام نخستین پرواز به فرودگاه جده از روز شنبه حدود ۵ هزار زائر ایرانی از مدینه و جده وارد مکه مکرمه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون مصرف روزانه سی‌ان‌جی ۲۳ تا ۲۴ میلیون مترمکعب است و این ظرفیت وجود دارد که ۳۵ تا ۴۰ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع شود.
گودسون به ما می‌گوید: "تحقیقی وجود دارد که نشان می‌دهد مکمل روزانه پپتید‌های کلاژن در زنان یائسه می‌تواند سلامت پوست، استخوان و مفاصل را بهبود بخشد. مصرف کلاژن در واقع می‌تواند به بدن شما کمک کند کلاژن بیشتری تولید کند. "
هر قاشق عسل حدود ۶۵ کیلوکالری انرژی دارد و بنابراین میزان مصرف عسل باید برای هر فرد متناسب با کالری روزانه مورد نیازش باشد. با وجود این، مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری عسل بلامانع است؛ انجمن قلب آمریکا نیز توصیه می‌کند که مردان تا حداکثر ۹ قاشق کوچک چای خوری (۳۶ گرم) و زنان تا حداکثر ۶ قاشق چای‌خوری در طول روز می‌توانند عسل مصرف کنند.
متخصصان طب سنتی معتقدند هیچ مستند علمی در پزشکی برای اثبات موضوع نوشیدن هشت لیوان آب در روز وجود ندارد و فرد سالم فقط در صورت تشنگی باید آب بنوشد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
یکی از راه‌های آگاهی از سلامت بدن و وضعیت جسمانی نرمال اندازه‌گیری ادرار و رنگ آن است. از آنجا که هیدراتاسیون روی بسیاری از عمل‌کردهای بدن تأثیر دارد، بهتر است رنگ ادرار خود را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید.
معاون امور جهانی و ارتباطات پلتفرم متا - شرکت مادر اینستاگرام - در نشست خبری گفت: با وجود تلاش‌ها برای مسدود کردن اینستاگرام در ایران، ما همچنان شاهد هستیم که ده‌ها میلیون ایرانی راه‌هایی برای دسترسی به آن پیدا کرده‌اند.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند معتقد است تیمش با وجود پیروزی 4-3 مقابل آگزبورگ از ضعف‌هایی رنج می‌برد.
سفیر سوریه در عراق اعلام کرد که بغداد پس از حدود سه سال اجازه ورود کامیون های حامل کالاهای تجاری و کشاورزی را به سوریه داده است.
محاسباتی از میانگین اتلاف وقت روزانه تهرانی‌‌‌ها در ترافیک وجود دارد که این مقدار را نزدیک ۴۰‌دقیقه اعلام کرده است. با این حال برآوردهای جدید نشان می‌دهد این مقدار تا یک ساعت نیز می‌‌‌رسد. مبتنی بر این برآورد جدید شهروندان شاغل تهرانی معادل حدود ۴۰ روز کاری در هر سال را باید در ترافیک سنگین سپری کنند که مقدار قابل‌توجهی است.
دست کم دو نوع از موجودات واقعا ویروس خوار وجود دارند که می‌توانند تنها با رژیم غذایی حاوی ویروس زنده بمانند. وجود این میکروب‌ها برای درک نقش ذرات ویروسی در چرخه زندگی ضروری است.
جولایی گفت: (۱۶ دی‌ماه) با وجود اینکه جمعه و روز تعطیل بوده، ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و هموطنان باید در این روزهای سرد بهینه‌سازی مصرف را در دستور کار داشته باشند.
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام‌کرد: با وجود بارش برف و باران اخیر در سراسر کشور در حال بارش است، روزانه ۲۷ هزار تن کالاهای اساسی برای توزیع مویرگی در مراکز جمعیتی حمل و نقل شد.
با وجود صراحت و اعلام سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر ممنوعیت مصرف سوخت مازوت، استفاده از این سوخت در اکثر نیروگاه‌ها با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و همزمان با اوج آلودگی هوا به دلیل سکون و وارونگی هوا از سرگرفته می‌شود و نیروگاه‌ها بر شدت وضعیت بحرانی آلودگی هوا می‌افزایند.
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب کسری گاز در کشور وجود دارد که این مشکل باید با بهینه سازی مصرف سوخت جبران شود.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در مردادماه سال جاری تعداد 32 هزار و 984 دستگاه توليد کرده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تيراژ 26 هزار و 241 دستگاه به تعداد 6 هزار و 743 دستگاه بیشتر و با رشد 26 درصدی همراه بوده است.
نصیری با بیان اینکه منابع آب گیری خارج از شهر همدان است و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با شهر دارد تصریح کرد: روزانه تانکرها در چندین سرویس رفت و برگشت آبرسانی به بیمارستان‌های مذکور را انجام می‌دهند.
نشاسته‌های مقاوم در غذا‌های گیاهی از جمله لوبیا، جو دوسر، غلات صبحانه، برنج، ماکارونی‌های پخته شده و خنک شده، نخود فرنگی و موز‌های کمی نارس وجود دارند.
از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد، روزانه یک فروند کشتی حامل کالای اساسی وارد بنادر جنوب و شمال کشور شده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ