سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود و در ۹ ماه سال جاری ۶۹ میلیارد تراکنش بانکی در شاپرک ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
رگولاتور آنتی تراست انگلیس خواهان نظر عموم مردم درباره قرارداد ادغام ۶۹ میلیارد دلاری شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت شده است.
جنگ عضله در اردبیل| بشیری: ۶میلیارد جایزه نقدی می‌دهیم
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۶۹ موافقت اولیه ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی صادر شده است.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت ۱۷ هزار و ۶۹۹میلیارد تومان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.
استقلال ۶۴میلیارد بیشتر از پرسپولیس خرج کرد
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۴۹۰ گواهی حمل صادرات فرآورده‌های خام دامی به ۳۴ کشور صادر شد و ارزش صادراتی این محصولات به ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار رسید.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۹ میلیون مترمکعب خبرداد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۶۹ هزار میلیارد تومان در سال آینده برای یارانه دارو کردند.
مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش گفت:برای مسکن کارکنان ارتش آینده خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و حدود ۶۹ هزار واحد مسکونی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال احداث است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی در استان تهران خبر داد.
ناظر آنتی تراست اتحادیه اروپا احتمالا به مایکروسافت برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» به قیمت ۶۹ میلیارد دلار هشدار می دهد.
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت‌های درمانی ۶۹ هزار میلیارد تومان یارانه دارو در نظر گرفته شده است.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
نمایشگاه دستاوردها و فناوری‌های نظام سلامت توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
همانطور که پیش بینی می شد کمیسیون اتحادیه اروپا یک تحقیق کامل درباره فرایند خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» توسط مایکروسافت و به قیمت ۶۹ میلیارد دلار انجام می دهد.
رگولاتور ضد انحصار بریتانیا اعلام کرد خرید ۶۹ میلیارد دلاری شرکت مایکروسافت و مالکیت آن بر شرکت اکتیویژن رقابت در بازار کنسول‌های بازی، خدمات اشتراک و بازی‌های ابری را مختل می‌کند.
فدراسیون با ۶۷میلیارد در حساب تحویل تاج شد
رئیس کل امور مالیاتی کشور از رشد ۶۹ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد ناشی از شناسایی مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی بوده است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: وصولی مالیات نقل و انتقال خودرو در ۴ ماهه امسال نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۹ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ