مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ضمن تشریح اقدام‌های انجام شده این شرکت در میدان آزادگان جنوبی، از افزایش تولید روزانه ۴۵ هزار بشکه‌ای این میدان در طول یک‌سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد و در نیمه جنوبی استان به ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز بخش زیادی از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یزد- فرونشست یا فروچاله‌ها یکی از پیامدهای منفی برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی است که امروز وسعت ۵۰۰ هکتاری از شهرهای استان یزد را با خود درگیر کرده و همچنان رو به افزایش است.
یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست به افزایش تنفر ملت مصر از رژیم صهیونیستی با وجود امضای توافقنامه صلح میان دو طرف اشاره کرد.
از ابتدای سال ۱۴۰۲ مدت زمان تکمیل مدارک در سامانه های ازدواج و فرزند از ۴۵ روزکاری به ۶۰ روزکاری افزایش می یابد.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
شبکه الجزیره اعلام کرد شمار کشته‌شدگان و افراد زخمیِ انفجار در سومالی به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
بازده حفاری چاه‌های نفت و گاز به روش افقی و جهت‌دار در هشت ماه امسال با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، به ٨ هزار و ٣٢٩ متر رسید که ۴۵ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش دارد.
رحمانی گفت: اگر مشترکی به ازای یک‌درصد مصرف نسبت به سال گذشته کمتر مصرف داشته باشدمی‌تواند تا ۴۵درصداز پاداش تخفیف استفاده کندو افزایش قیمت  تعرفه‌ها و جریمه در بخش پرمصرف‌ها نیز اعمال میشود
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: میزان بارندگی در این استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۶۳۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۶۷۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
تعداد قربانیان توفان استوایی موسوم به «نالگا» که موجب وقوع سیل و رانش زمین در جنوب این کشور شده تاکنون به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از رشد ۴۵ درصدی صادرات به کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی اجاره بهای مسکن در مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته رشد ۴۵ درصدی داشته است.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افزایش ۰.۷ درصدی در روز جمعه، امروز ۱.۴۳ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش یافت و به ۹۴.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.
مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) گفت: قیمت دستوری موجب شده تا ایران‌خودرو برای تولید هر دستگاه خودرو ٢٠۶ تیپ دو دست کم ۴۵ میلیون تومان زیان متحمل شود، این در حالی است که اگر اجازه می‌دادند این خودرو را با قیمت تمام شده واقعی عرضه کنیم این امر باعث افزایش تولید، عرضه و کاهش قیمت این خودرو در بازار شده و نه خودروساز و نه مشتری ضرر نمی‌کردند.
استاندار تهران اعلام کرد: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود (ع)، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع ۴۳ نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ