عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: به میزان کالری مورد نیاز روزانه بدن متابولیسم پایه گفته می‌شود بدن ما حتی هنگام استراحت با انجام عملکرد‌های اساسی برای حفظ زندگی، کالری می‌سوزاند. در هنگام ورزش به آنزیم‌های کبدی کمک می‌کنیم که فعال شوند و چربی‌ها را به سلول بفرستند تا سوخته شوند بدین ترتیب چربی‌های موجود در کبد به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
رئیس سابق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد با انتخاب افراد شایسته، نه تنها وضعیت فوتبال تهران که وضعیت فوتبال کشور سامان بگیرد.
تنها دو ورزشکار شاغل درآمد سالیانه‌ای بیش از یک میلیارد دلار دارند.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد که اگر بالای ۴۰ سال دارید، ورزش منظم نه تنها تناسب اندام شما را حفظ می‌کند، بلکه شما را از بیمارستان نیز دور نگه می‌دارد.
تنها قربانی سقوط بالگرد؛ نفر دوم وزارت ورزش!
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، کاهش تنها پنج تا ۱۰ درصد از وزن می‌تواند فشار خون، قند خون و کلسترول خون را بهبود بخشد.
رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهمنامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد.
تبریز- سرپرست تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با تیمداری مس سونگون ورزقان در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو که تنها مدال المپیکی استان را دارد، ورزش آذربایجان شرقی جان تازه‌ای گرفت.
تنها صدای باقیمانده از غلامرضا تختی به موزه ملی ورزش اهدا شد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که بازماندگان سرطان سینه که در سطوح متوسط ورزش می‌کنند از جمله پیاده روی روزانه به مدت بیش از ۱۵ دقیقه همان مزایای بقای افرادی را که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند تجربه خواهند کرد.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد که اعضای هیات مدیره با دعوت وزارت ورزش در جلسه شبانه‌ای شرکت و تنها به امضا صورتجلسه اکتفا کردند!
انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
یوسف نوری گفت: ما فکر می‌کنیم که ۸۸ درصد کودکانمان ورزش می‌کنند؛ اما تقریباً تنها ۷ درصد دانش آموزان کشور ورزش می‌کنند.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ