رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.
منابع عراقی از سقوط بالگرد آمریکایی و زخمی شدن دو سرنشین آن خبر دادند.
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری ۲ سوداگر مرگ به هللاکت رسیدند و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری پژو به همراه محموله ۳۰۰ کیلویی مواد افیونی از نوع تریاک و۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیر زیادی مهمات جنگی و یک بیسیم دستی از آنان کشف و ضبط شد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی
آن روز برای خرید سی‌دی بازی به میدان امام خمینی رفته بودم. ایام عید بود و وقت بازی و تفریح داشتم. می‌خواستم سریع خرید کنم و به خانه برگردم. پشت فرمان بودم و با سرعت کم می‌راندم تا جایی پارک کنم که دو نفر سمتم آمدند. خودشان را به من مأمور وزارت اطلاعات معرفی کردند. آن‌ها در ابتدا طوری وانمود کردند که به من مشکوک شده‌اند. می‌گفتند از صندوق عقب ماشین صدا می‌آید و تکان می‌خورد!
سرپرست اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: ۲ مأمور منابع‌طبیعی رضوانشهرهنگام مأموریت درمنطقه رودبارسرای شهرستان رضوانشهر موردضرب و شتم ۳ قاچاقچی که در حال قطع درختان جنگلی بودند قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی به شهادت رساندن سرهنگ دوم " مختار مومنی" و ستواندوم" ابوذر امیدوار" در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد .
خرمشهر- فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.
ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
با شکایت دختر جوان، پرونده پیش روی بازپرس دادسرای جنایی تهران قرار گرفته و با دستور وی، گروهی از مأموران اداره آگاهی تهران مأمور شدند تا هرچه زودتر پرایدسواران فراری را شناسایی و دستگیر کنند.
رمضانی گفت: در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن ۲ نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است.
سردار قاسم رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند. این افراد باید جواب ملت را بدهند، زیرا آن‌ها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.
جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی‌کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ