اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوان گفت: مدتی بود با پیمان در رابطه بودم، اما یکی از دوستان او که اوباشی به نام جواد بود به من ابراز علاقه کرد و می‌خواست با من بیشتر آشنا شود. من چند بار تلفنی با او صحبت کردم. آخرین بار به من گفت قصد دارد همراه دوستانش، پیمان را به میدان اصلی شهر بکشاند و او را با شلیک اسلحه کلاشنیکف بکشد.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
طبق گزارش پلیس، این زوج خطرناک سابقه دار قبلا نیز دو دستگاه خودروی تیبا و پراید را با همین شیوه زورگیری کرده بودند. طولی نکشید که زوج جوان با اتهام آدم ربایی و مشارکت در سرقت مسلحانه شبانه، پای میز محاکمه نشستند تا به سوالات تخصصی قضات با تجربه شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی پاسخ دهند و از خود دفاع کنند.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
منابع محلی در الخلیل در جنوب کرانه باختری از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر می دهند.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
دو جوان جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در جنین به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در جنین زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
ماجرای تبهکاری‌های گانگستر مخوف که مدعی بود به «آدم‌کشی اعتیاد دارد!» از سال‌ها قبل زمانی آغاز شد که او به جرم دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان باخرز، دستگیر و روانه زندان شد. این تبهکار خطرناک که حالا به «پلنگ سیاه» معروف شده بود ۸ سال بعد از زندان بیرون آمد، اما این بار مسیر آدم‌کشی را در پیش گرفت و اولین جنایت خود را با همدستی یک جوان موتورسوار در تربت جام رقم زد و مرد ۴۵ ساله‌ای را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بست.
باند‌های سرقت مسلحانه ناامنی را در پایتخت انگلیس را تشدید کردند. قربانی این حمله با تهدید سلاح سرد ساعتش ربوده شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در نزاع و درگیری مسلحانه در نیشابور جوان ۳۵ ساله جان باخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سوی مردم گزارش داده شد.
ماجرای سرقت‌های مسلحانه خودرو در مشهد از حدود ۷ ماه قبل زمانی آغاز شد که جوان ۲۲ ساله‌ای به نام «یونس» در فضای اینستاگرام با مرد ۴۰ ساله‌ای آشنا شد که خود را «خلافکار» می‌نامید. ارتباط یونس و محمد خیلی زود صمیمانه شد و آن‌ها برای دیدار حضوری در پارک ملت مشهد قرار گذاشتند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟
شرکت‌های بورسی و فرابورسی یک به یک گزارش عملکرد خود را در سامانه کدال منتشر کردند. در ادامه به تشریح عملکرد چندی از شرکت‌ها پرداخته شده است.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ