جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس خراسان رضوی افزوده می‌شود.
شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب ۲ هزار و ۶ هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.
کرج- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، خودرو حامل ۲ هزار و ۸۸ ‏قوطی انواع توتون و تنباکوی قاچاق توقیف شد. ‏
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.
در سایه حملات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه و تنش در قدس اشغالی، رسانه‌ها از استقرار ۲ هزار و ۳۰۰ تن از نیروهای پلیس این رژیم در قدس خبر دادند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمار تصادفات روز گذشته در تهران اظهار کرد: در روز گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ فقره تصادف به سامانه ۱۱۰ اعلام شده است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از ۲ هزار قرص متادون در جنوب تهران خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ سارق مسلح در جدال با پلیس/ عبرت از شکست های تلخ!/ سارق خرما قاتل شد/ کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند زمین/ محاکمه ۲ برادر به اتهام قتل فروشنده/ اعتراف بادیگاردهای کمدین/ معروف به اسیدپاشی!/ آدم ربایی به کشف عتیقه های دو هزار ساله رسید
معاون تربیت و آموزش پلیس پایتخت با اشاره به احداث و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار سرباز وظیفه در دورهای مهارت آموزی شرکت کرده اند.
سردار قاسم رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند. این افراد باید جواب ملت را بدهند، زیرا آن‌ها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.
جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی‌کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۱ نفر از زائران از کشور خارج شدند و تعداد ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر به کشور بازگشته‌اند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
براساس اعلام پلیس در مدت ۹ ماه، ۲۳هزار و ۳۱۳گوشی سرقتی از موبایل‌قاپان و زورگیران در تهران کشف شده، این در حالی است که اگر این میزان را با توجه به کشف نشدن نیمی از موبایل‌های سرقتی در نظر بگیریم، روزانه بیش از ۱۶۰‌موبایل از سوی دزدان به سرقت می‌رود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه بالغ بر ۲ میلیون ۶۲۱ هزار انواع و اقسام کالاهای قاچاق کشف و ۴۶ متهم در این رابطه دستگیر شده است، گفت: ارزش اموال مکشوفه قاچاق بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ