جانشین فراجا با بیان اینکه دو هزار مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند، گفت: سران فتنه خجالت نمی‌کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی کشور در خصوص ورود اسلحه‌ها از مرز‌های غربی برای اغتشاشگران به کشور گفت: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌ها ساخت کشور آمریکا به گونه‌ای است که هر قدر خون به آن‌ها اصابت کند برنده‌تر می‌شود؛ همچنین تنها در حوزه مرزبانی حدود سه هزار قبضه سلاح جنگی که با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط شد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد: درجریان رسیدگی‌ها به پرونده‌های عناصر اغتشاشگران در استان تهران، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۵ تا ۱۰ سال، ۸۰ نفر به مجازات‌های حبس بین ۲ تا ۵ سال، ۱۶۰ نفر به مجازات‌های حبس تا ۲ سال و ۷۰ نفر به مجازات‌های جریمه نقدی محکوم شدند.
حجت‌الاسلام وکیل‌پور جانباز مدافع امنیت گفت: در شب حادثه‌ای که برایم رقم خورد، شمشیرهای بلند دست اغتشاشگران دیدم.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: آمار اغشاشگران بین ۹۰ هزار نفر تا ۵۰۰ هزار نفر بیشتر نیست و این آمار در مقایسه با جمعیت کشور خیلی محدود است.
دادستان ویژه روحانیت غرب کشور گفت: آمار اغشاشگران بین ۹۰ هزار نفر تا ۵۰۰ هزار نفر بیشتر نیست و این آمار در مقایسه با جمعیت کشور خیلی محدود است.
کرمانشاه- طی روزهای گذشته به دنبال فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و آشوبگر شاهد به آتش کشیده شدن خانه‌های مردم در جوانرود بودیم تا این بار عناصر معاند به تهدید و ارعاب زنان و کودکان روی بیاورند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
حجت الاسلام رئیسی با مانی کرمانی جوان شانزده در جریان برقراری امنیت یک چشم خود را از دست داد و همچنین علی غلامی جوان بسیجی که در پی حمله اغتشاشگران چهل روز در کما بود گفتگوی تلفنی انجام داد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: موفقیت‌های مکرر ایران در زمینه‌های مختلف باعث شد دشمنان عصبانی شوند، جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران راه بیاندازند و عده‌ای هم به اغتشاشگران پول دادند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
وزیر کشور گفت: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.
نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: اغتشاشگران در جهت خوش رقصی برای نظام سلطه اقداماتی چون اهانت به قرآن و مساجد را انجام دادند.
فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده‌ها هستند.
فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده‌ها هستند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همه احزاب و جریانات سیاسی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و اغتشاشگران به زودی پای میز محاکمه خواهند رفت.
رشت- سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی دو تیم سازمانه یافته در اغتشاشات اخیر رشت و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راهپیمایی مردم باعث شد که مزدوران و اغتشاشگران به سوراخ‌ها و لانه‌های خود بخزند و خواب‌های شیرینی که برای ملت ما دیدند، به کابوسی برای آنان تبدیل شود.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از سرقت اموال ۲ شعبه بانک در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: ۱۲ شعبه بانک نیز نیز توسط اغتشاشگران تخریب شده است.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: الحمدلله این اغتشاشات تمام شد و اغتشاشگران جوش و خروشی داشتند که آن هم تمام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ