آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سه روز جدال با مرگ!/ کلاهبرداری نیکوکار قلابی به بهانه مدرسه سازی/ افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!/ حسرت‌های دوران کودکی مرا قاتل کرد/ سرقت طلا‌های کودکان با چربی و انبر!/ حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز
رسیدگی به این پرونده از آبان سال ۹۹ با کشف جسد مرد میانسالی به نام اکبر در بیابان‌های پاکدشت آغاز شد. بررسی‌های اولیه مأموران پلیس نشان می‌داد قربانی پیش از مرگ تحت شکنجه سختی قرار گرفته و پس از آن به قتل رسیده است.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
جنایت ناخواسته به خاطر یک زن
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
شانزدهم شهریور گذشته دختر نوجوانی با مراجعه به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد (شعبه ویژه پرونده‌های جنایی) خود را تسلیم قانون کرد و پرده از راز وحشتناک سوختن عروس جوان در شعله‌های آتش برداشت!
جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
متهم که تیلور رنه‌پارکر نام دارد در سال۲۰۲۰ در اوکلاهاما دستگیر شد؛ تنها چند ساعت بعد از آنکه به طرز هولناک دوست ۲۱ساله‌اش به نام ریگان سمونز را در خانه‌شان در شهر نیوبوستون به قتل رساند.
جنایت به خاطر برادران یاکوزا
رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۷ با گزارش درگیری چند نفر از اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد و در پی آن پسر ۳۲ ساله‌ای به نام اصغر که هدف گلوله‌های ساچمه قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
جنایت به خاطر برادران یاکوزا
مرد ۴۷ ساله در تحقیقات گفت: خانه مقتول و خانواده‌اش در طبقه دوم و سوم ساختمانی است که من هم زیر ساختمان مغازه املاکی دارم. مهدی به خاطر اینکه پله‌ها را بالا و پایین نرود از پنجره آشغال و تفاله چای را پایین می‌ریخت. چند بار درباره این موضوع به او تذکر داده بودم، اما فایده‌ای نداشت تا اینکه ساعتی قبل وقتی از داخل بنگاه به داخل خیابان آمدم، ناگهان مقداری تفاله چای روی سرم ریخت.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ