سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که همچنان می‌توانسته تا چند سال دیگر کشتی بگیرد اما بنا به دلائلی تصمیم گرفته کشتی را کنار بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
به نظر می رسد ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی مشخص شده و تنها وضعیت یک وزن هنوز نامشخص است.
متین رضایی به مرحله یک چهارم نهایی وزن 68- کیلوگرم مسابقات جهانی تکواندو صعود کرد.
تکلیف ۳ وزن دیگر کشتی آزاد آمریکا برای مرحله فینال برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
براساس گزارش فدراسیون جهانی چاقی که یک سازمان عمومی غیردولتی است، تا ۲۰۳۵ این رقم می‌تواند به بیش از نصف جمعیت جهان افزایش یابد و ۴میلیارد نفر دارای اضافه وزن یا چاق باشند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو که در دومین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در یک وزن بالاتر کشتی گرفت؛ به فینال این رقابت‌ها نرسید.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
یک هوادار آرژانتینی، که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت، از تجربه خود در آن روز گفت.
یک هوادار آرژانتینی که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت از تجربه خود در آن روز گفت.
سنگین‌وزن مدعی تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید خیلی دوست داشت که در جام‌ جهانی اسنایدر هم مثل کامران قاسم‌پور شجاعت کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر را داشت.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، گفت: تا یک ساعت قبل از دیدار فینال جام جهانی فکر می‌کردم من مقابل کایل اسنایدر کشتی می‌گیرم.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد، به یک نقره بسنده کند؛ اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است.
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته و حریفان را ترسانده است
فاصله کیانوش با مدال مجموع جهانی بسیار کم بود و فشردگی رقابت در این وزن باعث شد به یک نقره بسنده کند اما وزنه‌برداری ایران را برای المپیک پاریس امیدوار کرد. رستمی حالا به رنکینگ سهمیه المپیک بازگشته است
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار یک اتحادیه اروپای وسیع‌تر شد و ادعا کرد که اگر کشورهای بیشتری به آن بپیوندند، می تواند وزن بیشتری در سطح جهانی داشته باشد!
در روز پایانی مسابقات جهانی کشتی آزاد، سه نماینده ایران برای کسب مدال های خوشرنگ در سه وزن آخر روی تشک می روند.
محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش باعث می‌شود وزن نیمکت ایران در جام جهانی بالاتر برود.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی روز دوم رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان را پشت سر گذاشت که تنها با یک فینالیست در جمع مدعیان هشت وزن در جایگاه دوازدهم جدول تیمی قرار گرفته است.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ