کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمدرضا محسن نژاد به مدال طلاى وزن ٦٣ كيلوگرم مسابقات كشتى فرنگى جوانان جهان دست يافت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
مهدی محسن نژاد در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم، فرنگی کار کشور میزبان را شکست داد و در قرقیزستان برنزی شد.
دو ملی‌پوش کشتی فرنگی در رابطه با حضور در تورنمنت رنکینگ در قرقیزستان اظهارنظر کردند.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
کشتی گیر وزن 60 کیلو گرم کشورمان گفت: با صحبت هایی که با کادر فنی کردم با این موضوع کنار آمدم و همه چیز را به خدا سپردم اما نمی‌توانم بگویم که فراموش کردم.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف اصلی من قهرمانی جهان و کسب مدال ارزشمند المپیک است و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات حاضر خواهم شد.
در پایان مسابقات مقدماتی پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، سجاد ایمن طلب و علیرضا مُهمدی به دیدار فینال راه یافتند.
محسن هاشمی گفت در ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شاهد شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای در کشور هستیم که شاید بیش از هرزمان دیگری نیاز به عقلانیت در حکمرانی داریم و خلا حضور آیت الله هاشمی بعنوان نماد عقلانیت در حکمرانی بیش از گذشته احساس می‌شود.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که مبارزه با کرم کمال ترک برایش خیلی اهمیت داشته و از اینکه با میزان آمادگی کم توانست هم این حریف و هم کشتی‌گیران آذربایجان و قرقیز را شکست داد، خوشحال است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در صربستان چهارم جهان شده بود، با تیم دوم و جوانش تیم ترکیه را در جام‌جهانی باکو با شکست مواجه کرد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان راه یافت.
امین میرزازاده در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یاکوبی کاجایا از گرجستان رفت که با برتری یک -یک راهی نیمه‌نهایی شد.
در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
دور مقدماتی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پیگیری می شود که ملی‌پوش سنگین وزن ایران، دومین پیروزی خود را هم ثبت کرد.
مسابقات دور مقدماتی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در صربستان آغاز شد.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه عالی ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ