محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
مسابقه‌ای فوتبال در ویتنام با یک اتفاق عجیب خبرساز شد.
سرپرست فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در حادثه‌ای که هنگام ساخت یک سوله مربوط به خدمات فرودگاهی اتفاق افتاد، ۱۱ کارگر با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شدند.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
گرمسار- رئیس سازمان آتش نشانی گرمسار ضمن بیان اینکه انفجار خانه‌ای در روستای حاجی آباد بخش مرکزی گرمسار حادثه آفرید، گفت: در این اتفاق یک مرد ۵۰ ساله مصدوم شد.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه دومین شورای معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و بخشداران استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده و اعترافات فرد ضارب، این اتفاق کاملا یک حادثه شخصی بوده و باید در این ردیف نیز رسیدگی شود.
برف بازی با رفتار عجیب چند جوان حادثه ساز شد. در این اتفاق یک جوان توسط دوستانش در برف‌بازی زیر گرفته شد!
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
عجیب‌ترین اتفاق روز فوتبال جهان به یک بازی نیمه تمام در ترکیه که یک بازیکن ایرانی هم در آن بود، مربوط می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه‌ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
ما نباید از این نکته غافل شویم که طرف حساب ما معترضین، اغتشاشگران و حتی ضدانقلاب ها و داعش نیستند، اگر آمریکایی‌ها خیال می‌کنند که می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از پشت پرده اصلی و روندهای منطقه‌ای و جهانی غافل کرده و حواس آنها را به خیابان ها پرت کنند، کور خوانده اند.
یک اتفاق عجیب در ایتالیا رخ داده و ماسیمو تارانتینو، مدافع ایتالیایی، در نقش قهرمان ظاهر شده است.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قراین و شواهد نشان می‌دهد بعد از حادثه فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد، دشمن با یک آمادگی بر بستر این موضوع سوار شد و به میدان آمد و هم علیه تمامیت نظام و امنیت مردم اقدام کرد. کسانی که به قصد براندازی به میدان آمدند غصه هیچکس را نمی‌خورند.
نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعه حداکثری» بیافریند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ