سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم حمید باوفا در این دوره از رقابت ها موفق به کسب 6 مدال و 162 امتیاز شد و با اختلاف 73 امتیاز نسبت به تیم دوم، جایگاه قهرمانی را به خود اختصاص داد.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
ییلاقات اطراف تهران از جمله مکان‌های باصفا برای سپری کردن آخر هفته‌ها محسوب می‌شود. این ییلاقات دارای طبیعت بکر، هوای مطبوع و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
4 نماینده کشورمان در دیدار فینال و یک نماینده در دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
ابوالفضل چوبانی و فردین هدایتی به دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا راه پیدا کردند.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با یک تیم در جام تختی که مرحله چهارم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 است، شرکت خواهد گرفت.
دیوان کیفری بین‌المللی روز جمعه پوتین و «ماریا لووفا بلوفا» کمیسیونر حقوق کودکان روسیه را به جنایت جنگیِ اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین متهم و حکم جلب آن‌ها را صادر کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نگاه رییس فدراسیون به اهمیت رده های پایه باعث افزایش انگیزه ما و کشتی‌گیران شده است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد، برخلاف برنامه قبلی، هیچ‌کدام از کشتی‌گیران رده سنی جوانان در جام نیکولای پتروف کشتی نخواهند گرفت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر داوران بهتری برای این رقابت‌ها در نظر گرفته می‌شد شاید در آینده نیازی به برگزاری مسابقه رودرروی دیگری در برخی اوزان ایجاد نمی‌شد.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
باوجود پیگیری فدراسیون کشتی، همچنان حمید باوفا با دردسر زیادی در زمینه شغلی و مرخصی ایام حضورش در اردوهای تیم ملی مواجه است.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در جام کارولین امشب راهی روسیه خواهد شد.
از بین نفراتی که نه ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی فرنگی هستند و نه شانس حضور در تیم امید را دارند، یک تیم با هدایت حمید باوفا راهی مسکو خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با انتقاد از داوری‌ها در صوفیه تاکید کرد که چوپانی و هدایتی با اشتباهات داوری طلای‌شان به نقره عوض شد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان درحالیکه هنوز رقابت‌های روز سوم جهانی صوفیه آغاز نشده است، قهرمانی خود را مسجل کرده‌ است.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که شانس زیادی برای کسب یکی از سکوهای قهرمانی جهان دارد، امشب تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهد کرد.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.
دومین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با هفتم محرم‌الحرام صبح امروز در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) و برخی فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمود رستگاری به ایراد سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. / خبرآنلاین
منابع ارزی صندوق توسعه ملی حق همه ایرانیان است؛ اما در این شرایط، گروهی خاص در دولت‌های گذشته با نام های مختلف، حدود ۱۵ میلیارد دلار دولتی به عنوان وام ارزی دریافت کرده اند، ولی حالا برای بازپرداخت این وام‌ها، ساز مخالف کوک کرده اند و می‌گویند بگذارید وام‌های ارزی، ریالی تسویه شود!
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که نگاه‌مان در مدیریت فعالیت اقتصادی و سودآوری برای ذی‌نفعان است، گفت: یکی از سرمایه‌های اصلی ایران‌خودرو، توانمندی در حوزه طراحی و تولید قوای محرکه است و بر همین اساس، تولید و عرضه قوای محرکه به مجموعه‌های خارج از ایران‌خودرو را در دستور کار قرار داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ