یک هوادار آرژانتینی، که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت، از تجربه خود در آن روز گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
روزنامه اعتماد با رضا کلهر ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم تکواندوی کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات گرنداسلم چین که تست دوپینگش مثبت شده مصاحبه کرده است.
کول پروچاسکا که رویای کاهش وزن در سر داشت، پس از کاهش بیش از ۱۵۲ کیلوگرم از وزن خود، وضعیت بدنش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشت.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تمام تلاشم را در رقابت‌های جهانی صربستان انجام دادم، اما متأسفانه موفق نشدم مزد زحمات خود را بگیرم.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف اصلی من قهرمانی جهان و کسب مدال ارزشمند المپیک است و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات حاضر خواهم شد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
آمار پایین امضای طومار اینترنتی در حمایت از فرزند شاه مخلوع در کمپین «من وکالت می‌دهم» وزن سیاسی و اعتبار اپوزیسیون خارج‌نشین را بار دیگر عیان کرد.
نفر اول وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، بهبود عملکردش در مسابقات کشوری محصول مشترک تمریناتی است که زیر نظر منصور برزگر و محمدحسن محبی انجام داده است.
یک هوادار آرژانتینی که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت از تجربه خود در آن روز گفت.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابت‌های جهانی، جردن باروز آمریکایی است.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابتهای جهانی، جردن باروز آمریکایی است.
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است اصلی‌ترین حریف او در رقابتهای جهانی، جردن باروز آمریکایی است.
آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است هنوز دوران ورزش قهرمانی او به پایان نرسیده و تا زمانی که بتواند کشتی خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ