وحید امیری می‌گوید هنوز خودروهای خارجی که پاداش بازیکنان بودند، از گمرک آزاد نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به لزوم ایجاد تغییرات مثبت در رویکرد عربستان نسبت به تحولات یمن و منطقه و برقراری روابط راهبردی میان دو کشور اشاره کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
ما در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نمی‌بایست در هدف‌گذاری‌های دهه اول متوقف بمانیم و ناگزیر باید با تغییر رویه و تاکتیک‌های گذشته با سرعت و گستردگی لازم در صحنه بین‌المللی به حیات خود ادامه بدهیم.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاه بین‌المللی فرا رسیده است.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
سعیدی تصریح کرد: در دولت قبل که همه چیز را به کدخدا گره زده بود شاهد کاهش ارزش پول ملی بودیم، اما در این دولت هم تورم کالا‌های اساسی سفره مردم را کوچک کرده و روزی از همین تریبون مرغ ۲۵ هزار تومانی را نشان ناتوانی مدیران دولت وقت می‌دانستیم حالا چگونه در برابر مرغ ۱۰۰ هزار تومانی سکوت کردیم؟ یک سوم سرانه مصرف گوشت سفید در کشور کاهش یافته و مسئولان دولتی از شگفت زدگی مقامات خارجی از سرعت قطار اقتصاد دم می‌زنند، اما کاش از مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند و روستا‌ها سوال می‌کردند.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
برخی از کارشناسان داوری معتقدند که خداداد افشاریان در طول مدت حضورش در ریاست کمیته داوران نتوانسته کار مثبتی برای این قشر انجام دهد و وقت استعفا یا عزل او فرارسیده است.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!
باز هم به دم دم های نبردهاي پاياني ليگ قهرمانان فصل ٢٣-٢٠٢٢ رسيده ايم، مرحله نيمه نهايي در يك قدمي است. به نقطه ايي كه بارديگر از خود سوال مي كنيم؛ آيا اينبار سيتي و گوارديولا انچه را كه "بايد" بدست خواهند آورد؟
اولین بازی دو تیم ذوب آهن و نفت عراق در مرحله پلی آف سوپر لیگ غرب آسیا با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه مجلس واردات خودروهای سواری کارکرده با عمر کمتر از 5 سال را از بودجه 1402 حذف کرده، تصریح کرد: موضوع واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 و صحن علنی مجلس تصویب شد؛ مجلس موضوعی را که به نفع مردم است و برای آن وقت گذاشته را بدون جهت حذف نمی کند.
لوئیس سوارز اعلام کرد قصد خداحافظی با تیم ملی کشورش را ندارد و دوران حضور او در تیم ملی اروگوئه هنوز به پایان نرسیده است.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به احتمال کناره گیری از سمت خود واکنش مبهمی نشان داد.
مدیریت روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: «اصلا نگویید با ما تماس گرفته‌اید، الان وقت این صحبت‌ها نیست، پلیس هر وقت صلاح بداند دراین‌باره صحبت می‌کند». خبرنگار «شرق» عنوان کرد: «پس وقت صحبت از این ماجرا چه زمانی است، وقتی دادستان کل کشور خبر از تعطیلی می‌دهد؟» صباحی گفت: «مگر من دادستان هستم؟ از خودش بپرس». خبرنگار عنوان کرد: «شما مسئول روابط‌عمومی انتظامی تهران بزرگ هستید، این چه طرز پاسخ‌دادن است؟» پاسخ صباحی این بود: «شما شعور نداری؟ می‌گویم از دادستانی سؤال کن».
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ