زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی پس از باخت پاری‌سن‌ژرمن برابر لوریان به عربستان سعودی سفر کرد. ستاره آرژانتینی سفیر گردشگری این کشور است.
هواداران الهلال با شعار «مسی مسی » از رونالدو استقبال کردند تا شب تلخی را برای این بازیکن رقم زنند.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
در این بازی هواداران پاری سن ژرمن در ابتدای بازی علیه لیونل مسی به خاطر عملکرد ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا شعار سر دادند تا نشان دهند که از عملکرد او راضی نیستند.
تیم فوتبال آلتای اسپور در دیدار خارج از خانه مقابل ریزه اسپور شکست خورد.
افراطی‌های پی اس جی اعلام کرده‌اند که یکشنبه در بازی خانگی برابر رن، علیه لیونل مسی سوت خواهند زد.
مدیر اجرایی اندیشکده «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» که لابی ضدایرانی صهیونیستی در واشنگتن محسوب می‌شود، به توافق تهران و ریاض واکنش نشان داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
مدیرعامل تیم توفارقان آذرشهر گفت: ما تا پایان مسابقه با صنایع هرمزگان در زمین حضور داشتیم و اگر باخت فنی زده شده، اشتباه داوران بوده است.
هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان، مدیرعامل این باشگاه را تغییر داد.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
با حذف تیم ملی پرتغال، رویای فتح جام جهانی برای پنجمین دوره متوالی برای رونالدو به پایان رسید.
تیم ملی امارات از امروز اردوی خود را برای دو دیدار دوستانه برابر آرژانتین و قزاقستان آغاز می‌کند.
فیروز در کرمان هم باخت، آبادان در مسیر سقوط
اورال اوفا موفق شد در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهد و باخت قبلی را به فراموشی بسپارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در مسیر باخت شطرنج زندگی!/ جیب‌بری خانوادگی در بازار تهران/ قتل کارآموز وکالت در هاله‌ای از ابهام/ درگیری خونین قصاب‌ها به خاطر ۱۰ میلیون تومان/ جزئیات جدید از آتش زدن دختر جوان در کلینیک زیبایی/ کلاهبرداری با اسکناس‌های جعلی/ خاکسترنشین عشق خیابانی!/ زن کینه توز سرکرده باند سرقت را لو داد
افشاگری ال‌موندو از درخواست‌های لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسا روز گذشته بازتاب گسترده‌ای در رسانه ها داشت. مارکا معتقد است هیچکدام از آن خواسته‌ها اغراق آمیز نبودند و او مستحق‌شان بود.
امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت در هفته های آینده بهتر خواهد شد.
روز شنبه، ویتالی گور، معاون رئیس شهر نوا کاخوفکا واقع در منطقه خرسون که از سوی روسیه منصوب شده است، هنگام خروج از آپارتمانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به گزارش رسانه‌های روسی، وی در مسیر انتقال یافتن به بیمارستانی در شبه جزیره کریمه جان باخت.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
دختران هندبالیست ایران در سومین بازی خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه 31 بر 19 مغلوب مقدونیه شمالی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ