کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از ستاره های لیگ برتر مخالف قانون جدیدی هستند که بعضا باعث سه رقمی شدن زمان بازی‌ها می شود.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
ایمان صادقی می‌گوید در این بازی سه کارته بوده و اصلا وقت تلف نکرده است.
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
طبق آخرین وعده رئیس فدراسیون فوتبال، تنها سه روز تا انتخاب سرمربی تیم ملی وقت باقی مانده است.
این یافته‌ها نتیجه طولانی‌ترین دوره مطالعه درباره خوشبختی بشر است. کار‌های ساده مثل وقت گذراندن با دیگران و حفظ روابط ماندگار می‌تواند سلامت فرد را تقویت کند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه با تأثیر ۲ سامانه بارشی در خوزستان شاهد بارش باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
امیر حسین اسفندیار می گوید بحث المپیک توکیو برایش تمام شده اما هیچ وقت هم متوجه حرف‌های آلکنو نشده است.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
روزنامه نگار لبنانی پس از سفر یک هفته ای به تهران و مشهد، در مقاله ای به بیان دیدگاه خود درباره تحولات چند وقت اخیر در ایران پرداخت.
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.
هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان میگوید شکست تلخ مقابل نساجی را فراموش کرده اند و برای جبران آن نتیجه روبروی گل گهر قرار می گیرند.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
جامدات زیستی یا بیوسولید‌ها نه تنها سه عنصر ضروری کود‌ها یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم را در حد بالایی دارند بلکه حاوی سایر مواد مغذی مورد نیاز گیاهان برای سلامتی و رشد مانند منیزیم و سدیم می‌باشند و به گیاهان کمک می‌کنند تا این مواد مغذی را جمع کنند.
محمد اسلامی تصریح کرد: پیغام‌ها و پیام‌های که از طرف آژانس آمده؛ نشان می‌دهد که قصد بستن این پرونده را دارند. امیدواریم صادق باشند و بیش از این وقت خود را تلف نکرده و فکر نکنند که با چنین موردی بتوانند فشار حداکثری خود را اعمال کنند.
ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در واپسین لحظات بازی امشب مقابل پورتو، یک پیروزی دراماتیک را برای تیمش رقم زد.
میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم می‌گوید قرعه سخت این تیم در نتایج سه هفته ابتدایی لیگ دخیل بوده است.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
مدافع ملی پوش ایرانی با گلزنی در در وقت اضافه الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
هافبک تیم ملی ایران در گفتگوی تفصیلی خود با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از انگیزه های فردی و تیمی برای صعود به مرحله حذفی صحبت کرد و گفت: چیزی که در ذهن داریم رویای صعود به مرحله حذفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ