یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا برای بیست‌وششمین بار در تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند.
انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.
ایمان صادقی می‌گوید در این بازی سه کارته بوده و اصلا وقت تلف نکرده است.
عباس بوعذار از محمدرضا ابوالفضلی کمک‌داور بازی نفت-مس تشکر می‌کند.
محمدحسین کریم زاده بازیکن مس رفسنجان می گوید این تیم عادت به وقت کشی ندارد.
مربی آلومینیوم اراک وقت کشی بازیکنان این تیم را تکذیب می کند.
دروازه بان آلومینیوم اراک با بیان اینکه اهل وقت کشی نیستم، گفت: مدت‌هاست آسیب دیدگی کتف دارم و همین مسئله باعث شد تا نتوانم لحظاتی بازی کنم.
قرعه کشی مسابقات یورو ۲۰۲۴ در ساعت ۱۲ ظهر CET (به وقت محلی در فرانکفورت) برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ انجام می‌شود.
مدافع مس کرمان می‌گوید وقت کشی به تیم فرزاد حسین خانی نمی آید‌ و این تیم هیچگاه چنین کاری نمی‌کند.
شروین بزرگ که در جدال با فولاد خوزستان با بازوبند کاپیتانی این تیم برابر حریف حاضر شد، نسبت به گلایه حریف مبنی بر وقت کشی نارنجی‌پوشان واکنش نشان داد.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان شرکت کرد و پاسخگوس سوالات خبرانگاران بود.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت:در تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص شد متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که در چند وقت اخیر بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و متعاقب آن با اجیر کردن ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
وینگر فولاد از داوران خواست تا مانع از وقت کشی حریفان این تیم شوند.
وقت کشی های احسان مرادیان دروازه‌بان پیشین فولاد در دقایق پایانی باعث عصبانیت شدید جواد نکونام شد.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ