سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به لزوم ایجاد تغییرات مثبت در رویکرد عربستان نسبت به تحولات یمن و منطقه و برقراری روابط راهبردی میان دو کشور اشاره کرد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
ما در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نمی‌بایست در هدف‌گذاری‌های دهه اول متوقف بمانیم و ناگزیر باید با تغییر رویه و تاکتیک‌های گذشته با سرعت و گستردگی لازم در صحنه بین‌المللی به حیات خود ادامه بدهیم.
معاون سیاسی دبیر کل سازمان ملل در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: «دیپلماسی تنها مسیر برای رسیدگی موثر به مسائل برنامه هسته‌ای ایران است. ضروری است که همه طرف‌ها در اسرع وقت گفت‌وگوها را از سر بگیرند و بر سر مسائل باقی‌مانده به توافق برسند.»
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاه بین‌المللی فرا رسیده است.
مدیر تیم پرسپوليس بعد از حواشی شکل گرفته حول گرفتن حکم علیه بختیار رحمانی مدعی شد که این موضوع از سوی تیم حقوقی باشگاه صورت گرفته و او فرصتی برای پیگیری این موضوعات ندارد.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
برخی از کارشناسان داوری معتقدند که خداداد افشاریان در طول مدت حضورش در ریاست کمیته داوران نتوانسته کار مثبتی برای این قشر انجام دهد و وقت استعفا یا عزل او فرارسیده است.
احسان علوان زاده می‌ گوید مسئولین استانی هوای ملاثانی را ندارند و‌ این تیم دچار مشکل شده است.
وزیر صمت با ارسال نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست، به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وی که در رسانه‌ها منتشر شده، در اسرع وقت رسیدگی شود.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
هوش مصنوعی اینجاست و چه خوب و چه بد اینجا باقی خواهد ماند. در نتیجه، احتمالا باید یک سلام سخاوتمندانه و همراه با علاقمندی به دوست جدیدمان بگوییم.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.
در پی وقوع زلزله در منطقه خوی در استان آذربایجان غربی، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد در اسرع وقت ظرفیت‌های موجود را در خدمت رسیدگی به نیازها و مشکلات مردم مناطق آسیب‌دیده از زلزله قرار دهد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری با هم درگیر شده و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین شده که ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای دو مورد اعاده‌ای که در پرونده اکبر طبری پذیرفته شده بود در تاریخ ۱۸ مهر وقت نظارت تعیین و ۲۶ مهر ماه وقت رسیدگی تعیین شده است
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ