فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوال مسابقه شبکه افق: کدام یک از فرزندان هاشمی رفسنجانی از تحریم‌های ترامپ علیه ایران حمایت کرد.
هافبک باتجربه سپاهان مدعی است که فصل خوب آنها در لیگ قبلی، با عدم پیروزی برابر تیم‌های پایین جدولی مانع از قهرمانی‌شان شده است.
گلر جدید استقلال می‌گوید تمام توان خود را برای این تیم خواهد گذاشت.
فدراسیون فوتبال اسپانیا نسبت به جنجال‌های فینال رقابتهای زیر 21 سال اروپا واکنش تندی نشان داد و انگلیس را به رفتار نامناسب و زشت متهم کرد.
ستاره سابق رئال مادرید نسبت به سوال مسی یا رونالدو پاسخ جالبی ارائه داد.
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
بازیکن اسبق استقلال بابت سوال کنایه‌آمیز در پایان دیدار با پرسپولیس با کمک همراهانش خشم خود را فرو خورد و راهی اتوبوس این تیم شد.
امیرقلعه‌نویی در ابتدای کنفرانس خبری خود با یک سوال جنجالی مواجه شد و پاسخ جالبی به مخالف خود داد‌.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان می‌گوید تیمش مقابل تیمی قدرتمند از لحاظ دفاعی به پیروزی رسیده است.
اوزیل، در واکنش به سوالی که بازی در کنار کریس رونالدو چگونه بوده است، پاسخ جالب توجهی داد.
گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.
جنجال در فوتبال فرانسه؛ فونبالیستی که به خاطر پیدا شدن ۱۰۰ کیلوگرم‌کوکائین در فرودگاه پاریس دستگیر شد.
در چند سال گذشته هر وقت بیژن حیدری قضاوت مسابقات استقلال را برعهده داشته، یک جنجال بزرگ ایجاد شده است.
سوال بحث‌برانگیز جواد خیابانی از مهدی تاج را ببینید.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال با پاسخی هوشمندانه به سوال یکی از خبرنگاران از گرفتاری در جنجالی دوباره پرهیز کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سئوالی که از او در خصوص تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی صورت گرفت، مصاحبه‌اش را با شبکه پرتغالی نیمه تمام گذاشت.
سام درخشانی به حرکت جنجالی ساپینتو واکنش نشان داد
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ