اولین اختلاف اپوزیسیون داخل کشور - که دست‌کم به دو جناح اصلاح‌طلب بهبودطلب (که در نهاد جبهه اصلاحات جمع شده‌اند) و ساختاری (که بیرون از این نهاد قرار دارند) تقسیم می‌شود- با براندازان خارج از کشور مساله مداخله نیرو‌های خارجی در مسائل ایران است. هر دو جناح اپوزیسیون داخل کشور، مخالفت جدی با هرگونه مداخله خارجی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آذر منصوری نوشت: کانون مستقلی که وابستگی جناحی و سیاسی به هیچ یک از جریان‌های سیاسی ندارد و درست در روزی که باید قلم و اهل آن گرامی داشته شوند، به ناموجه‌ترین شکل ممکن به این خانه یورش می‌برند؟ مگر می‌توان بر اندیشه‌ها قفل زد؟
عکسی از از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. مردان ترکیه‌ای در این تصویر با حلقه زدن به دور زنان مشغول طواف خانه خدا بوده و در واقع به نوعی از آن‌ها محافظت می‌کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تصویر واکنش‌های متفاوتی داشتند، از مثبت ارزیابی کردن این عمل تا نقد آن به شکل‌های مختلف.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
پس از تسویه حساب با سرمربی اسپانیایی، باشگاه نساجی با آداما نیان، مهاجم اهل مالی خود نیز خداحافظی کرد.
در تهیه ماکارونی به سبک ایرانی دو نکته بسیار مهم وجود دارد ادویه و رب گوجه غلیظ پس حتما این دو نکته را رعایت کنید تا طعم فوق العاده‌ای از ماکارونی را در خانه تهیه کنید.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
این عمارت باشکوه در دو طبقه ساخته شده است. طبقه همکف که حدودا یک پله پایین‌تر از سطح حیاط قرار گرفته که شامل حوضخانه و اتاق‌هایی در اطراف آن است. در طبقه دوم این بنا هم تالاری زمستان‌نشین با دو گوشواره شامل اتاق‌های خصوصی اهل خانه طراحی شده است. این خانه با تزیینات مقرنس، آینه‌کاری، گچبری و نقاشی‌هایی به سبک اروپایی در سقف و دیوار‌ها چیزی کم از کاخ گلستان ندارد و مهم‌ترین ویژگی آن تلفیق هماهنگ و متناسب معماری سنتی در کنار عناصر تازه‌وارد فرنگی است.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
خانم اهل ژاپن گفت: چیزی که تلویزیون ژاپن از ایران نشان می‌دهد همیشه مربوط به جنگ و یا یک اتفاق بد است اما من اصلا فکرش را نمی‌کردم ایران آنقدر قشنگ باشد.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
احسان پیربرناش، طنزنویس و روزنامه‌نگار هم که از ششم آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد و حکم دادگاه بدوی درباره او صادر شده بود، در پی فرمان عفو رهبری ، ۱۹ بهمن‌ماه به خانه بازگشت.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
رودی فولر هرچند حالا در تیم ملی آلمان مشغول است و از بایرلورکوزن جدا شده ولی مثل همیشه دوست دارد این تیم در بازی‌هایش برنده شود.
شعیب بهمن پژوهشگر مسائل روسیه در توییتی نوشت: جای متهم و مدعی نباید عوض شود... این خانم اصالتا اهل جمهوری آذربایجان است، اما شهروند ایران محسوب می‌شود.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با بازی درخشان دیگری از ستاره اهل اسلوونی خود در لیگ NBA به پیروزی دیگری دست پیدا کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.
یک عکاس خبری از یک دیپلمات اهل لیبریا که در حال بازی با موبایل خود در حین سخنرانی رهبران جهان در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل است تصاویری ثبت کرده است.
گزارش‌های مربوط به دزدی‌ زنان در دوره قاجار بیش از دیگر گزارش‌هاست؛ ازجمله اینکه: «دیروز سارقه به خانه رضاخان قاجار رفته، بعضی اسباب سرقت نموده، می‌خواسته ببرد، اهل خانه ملتفت گردیده، بنای داد و فریاد را گذارده، اجزای پلیس رسیده، مشارالیه را دستگیر نموده، به اداره آوردند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ