وانگ‌ایی ضمن قدردانی از مواضع ایران در خصوص تمامیت ارضی چین، به مخالفت بخش بزرگی از جامعه جهانی با مداخله آمریکا در امور داخلی کشورها اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان گفت: جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن‌سلمان دعوت کرد که امروز ایشان گفتند این دعوت را پذیرفتم و برنامه‌ریزی می‌کنم که در زمان مناسب به ایران سفر کنم.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران امروز (پنجشنبه) ۲۶ مرداد ماه و در سفری رسمی و در پاسخ به دعوت فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، پیش از ظهر پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ) وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.«حسین امیرعبداللهیان» به دعوت رسمی «فیصل بن فرحان» و به منظور دیدار با همتای سعودی خود و برخی دیگر از مقامات عالی‌رتبه این کشور به عربستان سفر کرده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بزودی امیر عبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان پیرو دعوت قبلی به ریاض سفر خواهد کرد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با دعوت از همتای خود برای سفر به تهران، لزوم شتاب بخشیدن به برنامه گسترش مناسبات دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه موریتانی از وی برای سفر به تهران دعوت کرد.
امیرعبداللهیان از قصد ایران برای دعوت از ملک سلمان برای سفر به تهران خبر داد و گفت: پادشاه سعودی برای رئیس جمهور ایران دعوتنامه‌ای جهت سفر به ریاض فرستاده است، ما نیز دعوتنامه مشابهی را برای وی ارسال خواهیم کرد.
وریر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.
حسین امیرعبداللهیان در پاسخ به دعوت همتای روس خود راهی مسکو شد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به دعوت رسمی فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در رأس هیأتی عازم بغداد شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فردا به دعوت همتای ترکیه‌ای خود به این کشور سفر می‌کند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.
سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران امروز در پایان مأموریت خود با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۴ عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
امیرعبداللهیان دوست دارد خود را یک دیپلمات موفق نشان دهد. اما پراکندگی قدرت، همه‌چیز را برهم زده است. آن نیروی فائقه‌ای هم که بتواند داستان را برش دهد، نیست. من فکر می‌کردم برجام امضاء می‌شود و بعد بر سر تداوم آن، بین اصولگرایان حاکم دعوا می‌شود؛ اما حالا، قبل از اینکه امضاء شود، دعوا شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ