نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حکمی در خصوص باغات صادر شده و در بستر آن یک فرد از ۲۱ نفر اعضای شورا شکایت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
باشگاه النصر بخاطر به کار بردن کلمه زباله، از یک اکانت توئیتری شکایت کرد.
مارسی پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاناتینایکوس، از مایکل اولیور داور انگلیسی این بازی به یوفا شکایت کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
شکایت دسته جمعی از پرسپولیس؛ بازهم امضای ممدحسن!
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
شکایت رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون رد شد.
شهاب‌الدین عزیزی خادم بیست و هفتم فروردین ماه با ثبت شکایت خود از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روند برکناری و عزل خود را طبق قوانین موجود غیرقانونی دانست. این شکایت، اما از سوی قاضی پرونده رد شد.
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از شکات پرونده به این پلیس مراجعه کرده و ارزش ریالی پرونده به بیش از چهارصد میلیارد ریال رسیده است و تعداد مالباختگان همچنان در حال افزایش است اظهارکرد: با تلاش شبانه روزی افسران سایبری این پلیس هویت تمامی اعضای این باند کلاهبرداری به دست آمد و پس از تشریفات قضایی تعداد چهار نفر از مجرمین توسط تیم‌های عملیات این پلیس در یک عملیات همزمان در چند نقطه از تهران بزرگ دستگیر شدند.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امضای قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا را غیرقانونی می‌داند.
جلال محمودزاده نماینده مهاباد طی تذکری به رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه به عدم ارجاع سوالات خود از وزیر کشور به صحن علنی اعتراض شدیدی کرد و گفت: یعنی باید برای پیگیری سوال ملی و قانونی خود از سردار جوکار به سردار قالیباف شکایت کنم؟!
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
با دستور قاضی جنایی پایتخت، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و با توجه به شکایت اعضای خانواده متوفی، پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای جرائم پزشکی ارجاع داده شد.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، این زن به دلیل انجام جراحی زیبایی ساکشن زیر شکم در بیمارستان بستری و در جریان عمل دچار آمبولی شده و نهایتا فوت کرده است. اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از کادر درمان شکایت کردند.
باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن رفتارهای زشت و دور از شأن فوتبال که توسط برخی اعضای تیم مس کرمان و عوامل حاضر در ورزشگاه رخ داد از عوامل این اتفاق به کمیته انضباطی شکایت می کند.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
مـوضـوع شکایت و خـواستـه ابطال قسمت تسری حذف تغییر رشته نسبت به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ فرزندان اعضای هیات علمی در دیوان عدالت اداری بررسی شد.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ضمن رد شکایات واصله علیه توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، امضای نهایی این توافق از سوی تل آویو را تسهیل کرد.
دیوان عدالت اداری با رد مجدد شکایت علیه اینماد، رأی به قانونی بودن اینماد و دستورالعمل اعطای اینماد و نظارت بر فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی داده است.
اعضای هیئت رئیسه مهدی تاج با تقدیم شکایت خود به دادگستری تهران خواستار پرداخت غرامت از سوی دولت ترامپ به فدراسیون فوتبال ایران هستند!
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ