شکایت دسته جمعی از پرسپولیس؛ بازهم امضای ممدحسن!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
مارکا نوشت که پی اس جی نتوانسته به مدرکی علیه رئال و کیلیان امباپه دست پیدا کند و به همین دلیل به یوفا شکایت نکرده است.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
در عهد ناصری شکایت از دولتی‌ها و مقامات و درباریان به اوج می‌رسد. همین موضوع باعث شد تا شاه قاجار دست به ابتکاری بزند و سال ۱۲۵۲ شمسی دستور ساخت «صندوق عدالت» را بدهد که به «صندوق عدالت ناصری» معروف شد.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
اکنون بسیاری از زنان از طرح شکایت علیه همسران‌شان می‌ترسند، زیرا جایگزینی جز ادامه زندگی با آنان پیش روی‌شان ندارند. اکنون می‌بینیم که زنان بیش‌تر به فکر تامین نیاز‌های اساسی فرزندان‌شان مانند غذا و پوشاک هستند و خشونتی که علیه‌شان اعمال می‌شود برای‌شان در اولویت دوم از نظر اهمیت قرار دارد.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
یک مرد ساکن نیویورک مدعی است اکسیژن سنج اپل واچ با تبعیض نژادی علیه افرادی با رنگ پوست تیره تر کار می کند و درهمین راستا شکایتی دسته جمعی علیه شرکت سازنده ثبت کرده است.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
رییس کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص فدراسیون فوتبال هم گفت: تخلفات رییس فدراسیون فوتبال را به دستگاه های مختلف انتقال داده ایم، در عین حال تخلفات وی پس از جام جهانی قطر پیگیری خواهد شد. معتقدیم نباید وی به این سمت انتخاب می شد.
کارگری که روایت او را در این گزارش مطرح کردیم، می‌گوید: هیچ تلفنی برای ثبت شکایت وجود ندارد. شماره‌ی ۲۵۰۰ اشتباه است. هیچ اداره کاری هم پاسخگو نیست. با هرجا تماس می‌گیریم و به هر جا می‌رویم پاسخ سر بالا می‌دهند. خودشان می‌دانند دست کارگر برای رسیدن به حقوقش، به جایی بند نیست و راهی برای شکایت ندارند، برای همین هیچ ضرورتی هم برای پاسخگویی نمی‌بینند…
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ