دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ضمن رد شکایات واصله علیه توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، امضای نهایی این توافق از سوی تل آویو را تسهیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
با تایید فابریتزیو رومانو، تیجانی ریندرز، هافبک هلندی آلکمار، با میلان به توافق نهایی رسید.
با اعلام فابریتزیو رومانو، امروز بارسلونا در روز تولد لامین یامال بر سر تمدید قرارداد با او تا سال 2026 به توافق رسید.
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
کشورهای اتحادیه اروپا درباره نخستین مجموعه قوانین کامل دارایی های رمزارزی به توافق رسیدند. به این ترتیب فشارها بر کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بیشتر شده تا زودتر خود را به بقیه برسانند.
صفحه منبر الهلال در توییتر توافق با لیونل مسی را تایید و اعلام کرد که با این فوق ستاره فوتبال جهان در همه بند‌ها توافق شده است.
دروازه‌بان پیشین کروات پرسپولیس دریافت پول واریزی از سوی باشگاه به عنوان قسط دوم از توافق انجام شده را تایید کرد.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
باشگاه چلسی تایید کرد که با باشگاه نروژی مولده برای انتقال داوید داترو فوفانا به توافق رسیده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهود و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.
حزب الله لبنان تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی نیست.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان نیست و علت اصلی مشکلات لبنان، اقدامات آمریکا است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان تاکید کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی حتی با پیروز شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز ادامه خواهد داشت.
وزارت دفاع روسیه تایید کرد که مشارکت روسیه در «توافق غلات» از امروز(چهارشنبه) از سر گرفته می‌شود.
دولت مصر ضمن استقبال از توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی تاکید کرد که از ثبات و حاکمیت لبنان حمایت می کند.
شبکه المیادین در خبری فوری به نقل از منابع عبری، از تایید توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی کابینه رژیم صهیونیستی در جلسه امروز چهارشنبه خبر داد.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
در حالی که انتقال دیاباته به پرسپولیس منتفی به نظر می‌رسید، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از توافق با وی خبر داده است.
چلسی برای جذب وسلی فوفانا با قراردادی شش ساله و با دستمزد حدود 200 هزار پوند در هفته به توافق رسیده و این بازیکن به زودی از لستر راهی لندن خواهد شد.
یک مقام وزارت خارجه ادعای وال استریت ژورنال را تایید نکرد و گفت: با توجه به ادامه بحث‌ها درباره چند موضوع مهم باقی‌مانده، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن توافق در وین سخن بگوییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ