نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور به جنگنده‌های پیشرفته بیشتری مجهز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح روسیه امروز اعلام کرد: بمب‌افکن‌های راهبردی آمریکا فعالیت‌های خود نزدیک مرزهای روسیه و چین را افزایش داده‌اند.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بدو ورود به مسکو با بیان اینکه دوران جهان تک قطبی به پایان رسیده است، گفت: ایران و روسیه در تامین امنیت بین‌المللی همکاری می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع فدراسیون روسیه از وی جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آورد.
ارتش روسیه با استفاده از پهپاد جدید «پرایوت-۸۲» مواضع اوکراین را با موفقیت هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ذخایر عملیاتی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کردیم.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز گفت: عواقب لغو پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا برعهده روسیه نیست.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور قانون خرج روسیه از پیمان نیروهای مسلح متعارف در اروپا را امضاء کرده است.
سخنگوی یگان‌های شرقی نیروهای مسلح اوکراین مدعی شده که ارتش روسیه هنوز موفق به تسلط بر جاده خروجی شهر راهبردی باخموت نشده‌ است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در نشست چهار جانبه عادی سازی روابط سوریه و ترکیه وارد مسکو شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین از نیاز به اصلاحات نظامی در ارتش روسیه سخن گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که روسیه باوجود نیروهای مسلح و تسلیحاتی تحسین‌برانگیزی که در اختیار دارد، از پیروزی در جنگ اوکراین ناکام مانده است!
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار کرد: آن‌ها نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند؛ این حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به‌طور کامل دروغ و تهمت است.
سخنگوی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.
بوشهر- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبادلات ایران با روسیه مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است.
فیلم انهدام پرتابگرهای سامانه پدافند هوایی نیروهای مسلح اوکراین را مشاهده می‌کنید.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس هشدار داد که روسیه می‌تواند از همه جهات از جمله هوایی، این کشور را هدف قرار دهد، اما در عین حال مدعی شد حملات احتمالی مسکو با پاسخ محکم ناتو روبرو می‌شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین در پاییز امسال خبر داد.
تیم والیبال نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قهرمان رقابت‌های سیزم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ