پس از پیوستن رسمی فنلاند به ناتو، رسانه‌های این کشور اعلام کردند که فنلاند و آمریکا در حال انعقاد توافق نظامی هستند که به واشنگتن اجازه می‌دهد که نیروها و تسلیحاتش را در خاک فنلاند مستقر کند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تمام کارکنان و نیروهای نظامی یک اداره پلیس در ایالت مینه‌سوتا استعفا کردند.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به نیروهای پلیس در ایالت داکوتای شمالی
سفیر روسیه در سخنانی انتقادی اعلام کرد که آمریکا در برابر جنایات اوکراین بی تفاوت است.
نیروهای نظامی آمریکایی در حاشیه اجلاس گروه جی ۷ خودروهای مربوط به دیپلمات‌های ژاپنی را تفتیش می‌کنند.
نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه با عقب‌نشینی از مواضع خصمانه گذشته خود، از آمادگی برای مذاکره با دولت دمشق خبر دادند.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
ژنرال «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای تروریست ارتش آمریکا امروز با نقض قوانین بین المللی بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق، به شرق سوریه رفت.
وزیر دفاع با بیان اینکه رزمایش آمریکا با ۵۰ کشور در خلیج فارس را با هوشیاری رصد می‌کنیم، گفت: برگزاری چنین رزمایشی دلایل مختلفی دارد؛ یکی آمادگی و دیگری بحث روحیه دادن به نیروهایشان است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از توقف عملیات نظامی مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد در سوریه خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که استقرار نیروهای آمریکایی در سوریه و سرقت نفت و گندم این کشور، غیرقانونی است.
مقامات آمریکایی می‌گویند اطلاعات اولیه نشان می‌دهد نیروهای ارتش اوکراین عامل حمله موشکی به خاک لهستان هستند که موجب مرگ ۲ نفر شده است.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
ژنرال «جان لوباس»، معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ گفت: ما آماده دفاع از هر وجب از خاک ناتو هستیم و نیروهایی با توانایی منحصر به فرد داریم.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
هم‌زمان با تنش در روابط واشنگتن و ریاض، برنی سندرز، سناتور آمریکایی ضمن انتقاد از رویکرد حقوق بشری عربستان خواستار ایجاد محدودیت در قدرت این کشور برای تعیین قیمت نفت شده است.
انزلی- فرمانده ناوگان شمال با بیان اینکه وقایع اخیر دسیسه دشمنان نظام به سرکردگی آمریکا است، گفت: امنیت موجود حاصل تلاش شبانه روزی تمامی نیروهای مسلح در کشور است.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.
نیروهای طالبان در سالروز اخراج نظامیان آمریکایی از افغانستان در پایگاه بگرام رژه نظامی برگزار کردند.
«اگر آمریکا همچنان در خاک سوریه باقی بماند، احتمال اینکه تلفاتی جدی به نیرو‌های آمریکاییِ حاضر در این کشور وارد شود وجود دارد. دولت بایدن باید هر چه سریع‌تر از وقوع یکچنین فاجعه‌ای جلوگیری کند.»
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی گفت: آمریکا و نیروهای ائتلاف از تروریسم در سوریه حمایت می‌ کنند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی غارت و سرقت ثروت ملت سوریه را تشدید کرده و نفت این کشور را با سرعت هر چه تمام، به پایگاه های خود در خاک عراق منتقل می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ