سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای تیپ چهلم حشد شعبی عراق، عملیات امنیتی در استان کرکوک انجام دادند.
کمیته تماس کشورهای عربی در قاهره با صدور بیانیه‌ای بر تداوم حمایت خود از استقلال سوریه، بازگشت آوارگان، خروج نیروهای بیگانه از این کشور و همکاری در مقابله با تروریسم در سوریه تاکید کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای امنیتی محدوده حرم نسبت به سال گذشته بسیار هوشمندانه، هوشیارانه و به موقع عمل کردند و اجازه ندادند تروریست‌ها به داخل محدوده حرم برسند.
شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از فراهم شدن امکان تماس با نیروهای امداد و درمان ایران در خاک عراق خبر داد.
رئیس جمهور بلاروس در نشست با پوتین گفت: نیروهای واگنر شروع به فشار آوردن به ما کرده‌اند؛ آنها می‌خواهند به غرب بروند و می‌گویند «بگذارید برای گشت‌وگذار به ورشو و ژشوف برویم!»
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه فقط ۳ کشور در سوریه امداد رسانی می کنند گفت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند نفر را از زیر آوار نجات دادند.
مدیر مرکز کنترل هماهنگی عملیات اضطراری احمر با اشاره به جزییات زمین لرزه در مازندران گفت: نیروهای هلال‌احمر به حالت آماده باش درآمدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
به دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به کشور، رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان، خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹ نفر کوهنورد که از روز گذشته در برف سنگین و سرمای شدید ارتفاعات کبیرکوه شهرستان ملکشاهی گرفتار شده بودند، توسط نیروهای هلال‌احمر نجات یافتند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی ۹ استان به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی آماده‌باش هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی از آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در چهار استان کشور خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در ۹ استان کشور خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در ۵ استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ١٩٠ نفر توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و ١٤٢ نفر به به مراکز درمانی و بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از تاریخ ششم مردادماه تا هفتم شهریورماه مجموعا ۲۵۰ عملیات در حوزه کوهستان توسط نیرو‌های هلال‌احمر انجام شده که در جریان آن به ۵۴۰ حادثه‌دیده امدادرسانی شده است. از این میان ۲۳۳ نفر از شرایط سخت نجات داده شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ