مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاری شدن سیل در کشور چین به جان باختن دست کم هفت نفر منجر شد.
این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولر‌های گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو سواری و سنگین در جاده تربت حیدریه به مشهد ۱۷ مصدوم برجا گذاشت.
در حالی که هند و پاکستان شروع به تخلیه مردم از مناطق ساحلی پیش از وقوع «توفان موسمی بیپارجوی» کردند، هفت نفر از جمله چهار پسر در دریاهای مواج در نزدیکی بمبئی غرق شدند.
شب گذشته هفت نفر از صیادان ایرانی در پاکستان از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شدند.
به گفته مقامات تایلند، هفت نفر از جمله چهار کودک بر اثر وزش باد شدید ناشی از توفان باران که باعث ریزش سقف فلزی سالن ورزشی یک مدرسه در شمال تایلند شد، جان باختند.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با پیگیری سرکنسولگری ایران در بصره و سفارت کشورمان در عراق هفت نفر از زندانیان ایرانی در بصره آزاد شدند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف ۱۱ میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران خبر داد.
در سال گذشته (۱۴۰۰)، ۸۳۹ نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۶۳۱ نفر مرد و ۲۰۸ نفر زن بودند.
اهواز - تعداد شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه با فوت دو مجروح دیگر به هفت شهید افزایش یافت.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه هفت نفر از مدیران شهری را ابقا کرد.
منابع یمنی از کشته شدن هفت نفر از نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن بر اثر انفجار دو بمب خبر دادند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان اعلام کرد: در جریان یک سانحه رانندگی در محدوده علی آباد فاصله ۱۰ کیلومتری گیلوان در استان گیلان هفت نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر مصدوم شد.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برخی دستگاه‌ها فرهنگ مرتبط با حضور مؤثر معلول در اجتماع را ندارند به عبارتی معلولیت و سالمندی را از خود جدا می‌دانند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
مشهد ـ فرماندار باخرز گفت: هفت جوان به دلیل شکستن شیشه خودروی گردشگران در تفرجگاه روستای ارزنه باخرز خراسان رضوی در روز عاشورا دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ