روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با پیگیری سرکنسولگری ایران در بصره و سفارت کشورمان در عراق هفت نفر از زندانیان ایرانی در بصره آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
در ادامه تمرینات سخت و فشرده آزادکاران، دیروز ستاره های ملی پوش به تپه های اطراف دریاچه آزادی رفتند.
خبر آزادی اسدالله اسدی دیلپمات ایرانی بازداشت شده در بلژیک و بازگشت او به کشور در فضای مجازی به سرعت دست به دست شده و واکنش‌های زیادی در پی داشت.
در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.
تیم‌های ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
ستاره برزیلی به این زودی‌ها از زندان خلاص نخواهد شد و ترس از فرار و عدم بازگشت او وجود دارد.
ستاره برزیلی به این زودی‌ها از زندان خلاص نخواهد شد و ترس از فرار و عدم بازگشت او وجود دارد.
بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان اکنون یحیی گل محمدی برابر آلومینیوم و در استادیوم آزادی با حضور هواداران به دنبال پیروزی خواهد بود.
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.
استقلال و ملوان پس از گذشت نزدیک به هفت سال و 6 ماه، یک بار دیگر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.
هادی خانیکی نوشت: این روز‌ها در میان همه صدا‌های عاصی جامعه باید صدای دردآلود بیماران و دریافت‌کنندگان ضربات سلامت را شنید، صدایی که از حق دستیابی به سلامت و حق بازگشت به زندگی در مرز میان رفتن و ماندن بلند است.
شهردار منطقه ۹ تهران از تعویض و تعمیر ۲۳ پروژکتور باریک تاب و پهن تاب برج آزادی با هدف افزایش زیبایی بصری این المان شهری در هنگام شب خبر داد.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
بازگشت مهاجم نیجریه‌ای به استادیوم آزادی و در تقابل با پرسپولیس می‌تواند یکی از اتفاقات ویژه هفته باشد.
وریا غفوری در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با استقلال، صحبت‌های بسیار تندی را علیه مصطفی آجورلو به زبان آورد.
بازگشت وریا غفوری به ورزشگاه آزادی و تقابلش با استقلال یکی از نکات قابل توجه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.
هافبک سابق پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا در بازگشت به استادیوم آزادی و تقابل با سرخپوشان نام خود را به عنوان گلزن مطرح کند که در این مسیر ناکام ماند.
هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز دیدار تیمشان با پیکان، کارلوس کی‌روش را که گفته می‌شود برای بازگشت به تیم ملی به توافق رسیده است، تشویق کردند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
وزیر امور خارجه از پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی و بازگشت حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان خبر داد.
مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ