سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرکز پزشکی هلال احمر در عراق از وقوع سانحه برای اتوبوس زائران ایرانی در جاده سامرا خبر داد.
بر اثر وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای مسافربی در فرودگاه بین المللی موگادیشو در پایتخت سومالی، چندین نفر زخمی شدند.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
رضایی‌فر خاطرنشان کرد: در مراحل بررسی سانحه، مشکل فنی در بالگرد یافت نشده است و علت وقوع سانحه عامل انسانی (خلبان) عنوان شده است که البته تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و نبستن کمربند ایمنی مسافران نیز عوامل کمکی بوده‌اند.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته شش حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: این تصادفات ۱۷ مصدوم برجای گذاشته است.
آستارا- رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از وقوع سانحه تصادف در منطقه صیادلر محور آستارا به اردبیل با یک فوتی و ۹ مصدوم خبر داد.
«کوستاس کارامانلیس» وزیر حمل و نقل یونان در پی وقوع سانحه ریلی امروز در این کشور، استعفا داد.
«کوستاس کارامانلیس» وزیر حمل و نقل یونان در پی وقوع سانحه ریلی امروز در این کشور، استعفا داد.
«کوستاس کارامانلیس» وزیر حمل و نقل یونان در پی وقوع سانحه ریلی امروز در این کشور، استعفا داد.
در پی وقوع سانحه رانندگی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان در استان همدان، جان خود را از دست داد.
رسانه ها از وقوع سانحه برای هواپیمای آموزشی نیروی هوایی پاکستان در منطقه «مردان» واقع در ایالت خیبرپختونخواه خبر می دهند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر در دو سانحه رانندگی و وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در محور رامهرمز به بهبهان خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی اواخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این حادث متاسفانه دو نفر جان باختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
بر اثر وقوع سانحه سقوط یک فروند بالگرد در ایتالیا، ۷ نفر کشته شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر وقوع یک سانحه رانندگی و آتش گرفتن خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور گناباد به قاین دو نفر جان باختند.
سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت اخیر این جمعیت به هشت سانحه ترافیکی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع ۲۴ نفر در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند.
یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ متعلق به نیروی هوافضای سپاه در حین اجرای مأموریت‌های جاری دچار نقص فنی شد و با مهارت خلبانان به مناطق غیر مسکونی هدایت شد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از وقوع سانحه دلخراش رانندگی در جاده اهواز به خرمشهر با سه فوتی و دو مصدوم خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع سه سانحه تصادف در محورهای استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف پراید با تریلی در محور دامغان-سمنان یک نفر جان باخت.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ این نیرو به دلیل نقص فنی در پایگاه هوایی شیراز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ