برای ماندنم در استقلال ان‌شاءالله هرچه خیر است رقم بخورد، فعلاً که اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته‌ام که عاشق استقلال هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی هنوز نتوانسته است که خود را به اردوی اتحاد کلباء در اسلوونی اضافه کند.
امیرحسین حسین زاده با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن بازگشتش به استقلال خبر داد.
قایدی قرار است فصل آینده برای تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء بازی کند. باشگاه استقلال به قدری از این جابجایی مطمئن است که به دنبال یک وینگر خارجی به جای مهدی قایدی است. پیش از این استقلال به جای محمد محبی، مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
قرار است که سرمربی جدید شباب الاهلی درباره بازیکنان قرضی این تیم تصمیم گیری کند.
سرپرست باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را تشریح کرد و با بیان اینکه ابوالفضل جلالی هنوز قراردادش را فسخ نکرده است، گفت: باید تا پنجشنبه سرمربی تیم را معرفی کنیم.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
روزنامه‌های ورزشی امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
با تعویق سفر سرپرست باشگاه استقلال به امارات، مذاکره برای ادامه حضور مهدی قایدی در استقلال به تعویق افتاد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک را شکست داد و مجددا به رده دوم جدول بازگشت تا جای پرسپولیس را بگیرد.
دستمزد استقلال به قایدی ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافت!
مهاجم استقلال می‌گوید اطلاعی از شکایت باشگاه شباب الاهلی بابت پرداخت نشدن پول رضایت‌نامه اش ندارد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال هنوز یکی بازیکنان مورد علاقه ریکاردو ساپینتو است و به نظر می رسد، در دربی هم از ابتدا در ترکیب تیم به میدان بیاید.
خرید مهدی قایدی به صورت قرضی یکی از تصمیمات درست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات بود؛ تصمیمی که هم به سود مهدی تمام می شود و هم باشگاه استقلال.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
مهدی قایدی بعد از امضای قرارداد با استقلال، رسما به این تیم پیوست.
مهدی قایدی امروز برای اولین بار در تمرین آبی پوشان حضور پیدا می‌کند.
با پیوستن مهدی قایدی به استقلال، یک بار دیگر آبی های پایتخت به عنوان با ارزش ترین تیم لیگ برتر ایران شناخته شدند.
ممکن است قائدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شباب امارات به تیم سابق خود برگشت.
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ