روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته استقلال تهران با نظر مستقیم فرهاد مجیدی به اتحاد کلبا امارات پیوست.
قرار است که سرمربی جدید شباب الاهلی درباره بازیکنان قرضی این تیم تصمیم گیری کند.
سرمربی استقلال اعلام کرد که خواستار حفظ وینگرهای بوشهری تیمش است.
پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو وضعیت فوتبال ایران، طرفداران استقلال و مدیران باشگاه را خوب شناخته و از همه مهمتر بازیکنانش را می‌شناسد و می‌داند برای فصل آینده از هر کدام از آنها چه می خواهد.
هواداران استقلال امیدوار هستند که مهدی قایدی با درخشش دوباره در رقابت های جام حذفی، عامل قهرمانی این تیم لقب بگیرد.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
تیم فوتبال استقلال نیمه اول دیدار برابر پیکان را با پیروزی به پایان برد تا روند خوبش در لیگ برتر را ادامه دهد.
مهدی قایدی با روحیه بالایی در تمرینات استقلال حاضر است تا نشان بدهد آرام آرام به دوران اوج خود برمی‌گردد.
ادعای علی فتح‌الله‌زاده درباره مبلغ مورد تفاهم میان استقلال و شباب الاهلی در انتقال مهدی قایدی جنجال تازه‌ای درست کرده است.
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
وضوع مورد بحث مشخصا درباره مهدی قایدی و سعید صادقی است؛ دو بازیکنی که در ابتدای همین فصل به جمع بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیوسته و هر دو هم جایی در اردوی تیم ملی ندارند. موضوع مشترک درباره این دو بازیکن، عدم حضورشان در ترکیب تیم ملی نیست، بلکه شایعاتی است که پیش‌تر مطرح و ادعا شده بود این دو، به هوای فیکس بازی‌کردن در تیم ملی ایران، به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
مهدی قایدی همراه با دو بازیکن دیگر استقلال در ریکاوری بازیکنان تیم ملی حضور یافت.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
هواداران استقلال با حضور در اطراف هتل محل اقامت آبی ها، به شکل ویژه ای آنها را به سوی استادیوم بدرقه کردند.
سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال، با استقبال هم‌تیمی‌هایشان مواجه شدند.
سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال، با استقبال هم تیمی هایشان مواجه شدند.
مهدی قایدی که امروز رسماً دوباره به جمع آبی‌های پایتخت بازگشت، در تمرین عصر دوشنبه استقلالی‌ها حاضر شد. سیاوش یزدانی که به تازگی معافیت خود را دریافت کرده است، در تمرین عصر امروز آبی‌پوشان شرکت کرد.
ستاره سابق استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ برتر امارات دوباره به ایران بازگشت.
در روز‌های اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می‌شود که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ