استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاقدم مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها خوش‌یمن بود و آبی‌ها برنده از زمین خارج شدند.
سرمربی جدید آبی‌های تهران یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب احتمالی بازیکنان بزرگ برای استقلال است.
در صورت برد استقلال در بازی روز چهارشنبه دربی در ماه‌های پیش رو و حتی شاید پیش از شروع لیگ برتر در قالب سوپر جام تکرار شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
کارشناس فوتبال با بیان این که امتیاز دیدار استقلال و گل‌گهر برای دو تیم اهمیت دو چندانی دارد گفت: در استقلال دو بازیکن تاثیرگذار هستند که اگر دور از حاشیه باشند برگ برنده خواهند بود.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
خرید جوان استقلال از صنعت نفت آبادان نمایش قابل قبولی در نخستین حضور در ترکیب آبی‌ها داشت.
مهاجم باسابقه آبی‌پوشان امیدوار است خاطرات شیرین بازی مقابل تراکتور با لباس استقلال در جام حذفی را تازه کند.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
منصور رشیدی که سابقه دروازه‌بانی و مربیگری در سطح اول فوتبال را در کارنامه دارد، وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس برای نود و نهمین شهرآورد را بررسی کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
مدافع مصدوم استقلال از امروز به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
دیدار حساس تیم‌های فجر سپاسی و استقلال ملاثانی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه تساوی به اتمام رسید و دیدار خیبر خرم آباد برگزار نشد.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با هوادار به پیروزی رسید.
استقلال توانست در نیمه نخست دیدار برابر گل گهر، به لطف تک گل محبی برنده به رختکن برود.
تعویض قایدی به جای شهباززاده، همان برگ برنده ای بود که ساپینتو رو کرد و او بازی را کاملا به سود آبی ها تغییر داد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان که از آن به عنوان بازی بزرگ هفته اول نام برده می‌شد در شرایطی به پایان رسید که موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم ها ایجاد نشد!
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان باتوجه به اینکه در هفته اول است برای هیچ یک از دو تیم حیاتی نیست، اما قطعا به لحاظ حیثیتی برای هر دو تیم مهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ