بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شباب امارات به تیم سابق خود برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی، بازیکن بوشهری باشگاه استقلال، به‌طور رسمی از این تیم جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
با تعویق سفر سرپرست باشگاه استقلال به امارات، مذاکره برای ادامه حضور مهدی قایدی در استقلال به تعویق افتاد.
مهدی قایدی شمار گل های خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به عدد 8 رساند و حالا به تنهایی گل زن ترین بازیکن آبی در این فصل از بازی ها بشمار می رود.
مهدی قایدی که سر حال باشد، استقلال روز خوبی را در برابر حریف پشت سر می گذارد و این اتفاق در بازی با پیکان برای آبی ها تکرار شد.
مهدی قایدی و کوین یامگا ناجی استقلال در جام حذفی استقلال در دقایق پایانی وقت‌های اضافه به بازی برگشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال از قرارداد عجیب بازیکن این تیم ابراز تعجب کرد و گفت: باید برویم مذاکره کنیم تا برای پرداخت بدهی به الشباب الاهلی فرصت بگیریم.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
الاهلی امارات برای مهدی قائدی هیچ عایدی نداشت. یک فصل آنجا ماند و با کلی حاشیه به ایران برگشت. تفریحات و خوش‌گذرانی‌هایش در دبی شهره خاص و عام شده بود و حتی وصف آن تا نشریات اماراتی هم رفت. سرمربی دیگر به او اعتماد نداشت و کم‌کم باشوی پرامید فوتبال ایران ابتدا به نیمکت و سپس به سکو تبعید شد.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهدی قایدی در اولین حضورش توانست استقلال را صاحب سه امتیاز کند، گفت: ریکاردو ساپینتو باید مراقبت شود و رفتار او در بازی با ملوان حرفه‌ای نبود.
ستاره محبوب هواداران استقلال به باشکوه‌ترین شکل ممکن به تیمش برگشت.
ساپینتو که مردان هجومی زیادی دارد، باید بتواند از اکثر آن‌ها استفاده کند و با توجه به ترافیک خط حمله بسیاری از کارشناسان می‌گویند استقلال باید با سه مهاجم بازی کند که یکی از این سه نفر می‌تواند قایدی باشد.
این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.
مهدی قایدی، ستاره محبوب هواداران استقلال پس از یک فصل دوری از این تیم، سرانجام به صورت قرضی به جمع آبی‌ها بازگشت.
ممکن است قائدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.
بعد از چند هفته رایزنی سرانجام اعلام شد که مهدی قایدی برای این فصل در استقلال بازی خواهد کرد.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شباب امارات به تیم سابق خود برگشت.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
جزئیات بسته سیاستی مصوب در جلسه شورای‌عالی سران قوا اعلام شد که بر همین اساس، افزایش سقف تمدید قراردادهای اجاره‌بها در سال ۱۴۰۱ در شهر تهران و سایر کلانشهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها حداکثر ۲۰ درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ